Cum recunosti o femeie lesbiana? Lesbiene feminine sau masculine?

122 comentarii

Din categoria: Eu sunt lesbiana>Ce vor femeile gay de la viata

Varsta: 35-45 ani Moment marcant: Necunoscut

Salut, ma numesc Arsena si este prima data cand imi asum aici o asa-zisa poveste, pentru ca din timiditate mi se parea mai simplu sa comentez povestile altor tipe. Ma rog, asta pana cand draga de Alexandra mi-a sabotat planurile, publicandu-mi un comment stufos sub forma de poveste.

Asa ca faptul este deja consumat, am spart gheata si totusi nu m-a muscat nimeni, deci pot spune ca ma aflu printre prieteni. Citind o istorioara de pe blog, una din multele frumoase de aici, ma trasni si pe mine o intrebare care cred ca a framantat pe multe femei gay si care naste alte o mie de intrebari: “Imi plac femeile feminine sau femeile macho?”.

In vremurile tineretii mele glorioase, erau innebunite dupa mine doar gagicile foarte feminine, chiar si hetero, de fapt, nu stiu de ce, aveam succes doar la femei hetero. Nu exagerez deloc cand spun ca aveam fane adevarate, urlau dupa mine pe strada cand ma vedeau, ma urmareau, erau adevarate obsedate, ca trebuia sa merg cu “escorta” de prieteni ca sa scap de ele. Repet, nu stiu de ce.

Am fost mereu de parere ca atractia sau “scanteia” se naste din reciprocitate, dar va jur ca eu nu ma bucuram deloc de atentia acordata. Undeva in sinea mea probabil ca ma simteam flatata, desi nu-mi amintesc, dar aceste simpatizante nu mi-au adus decat dusmani de sex masculin, invidii nedrepte, multe belele, dar mai ales puneau pe fuga orice femeie cu capul pe umeri de care mi-ar fi placut.

Eu, de cand ma stiu, am avut anumite pasiuni pentru ceasurile barbatesti, pentru curele masculine si mi-au placut mereu accesoriile mai macho, dar mai ales femeile cu parul scurt, eu fiind un exemplu in acest sens si avand nenumarate tunsori, una mai socanta ca alta.

Eu sunt feminina, nu fac parte din categoria “femeilor-barbat”, nu am nici macar atitudinea care trebuie pentru a fi asa. Simt nevoia sa fiu protejata si imi plac mai mult persoanele care domina, dar am aceasta simpatie pentru accesoriile masculine, nu as purta spre exemplu nimic roz sau bluze cu fluturasi sclipitori.

Ei bine, mie imi placeau, culmea, tipele macho. Ma atrageau tipele mai rebele, nonconformiste, chiar si masculine, eventual motocicliste. Ma innebuneau si inca imi plac tipele cu tunsori interesante, imbracate barbateste, nu pot spune de ce, poate e doar un moft al meu.

Problema este ca aceste lesbiene care imi placeau mie ma considerau doar un rival. De fiecare data! Si de fiecare data cand cunosteam o tipa de genul acesta, se intampla ca prietena ei feminina-hetero sa devina obsedata de mine, motiv pentru care femeile de care ma indragosteam eu ar fi vrut sa ma ia la pumni, in nici un caz sa ma invite la o cina romantica.

Asa ca, neavand succes la fetele baietoase care imi placeau mie, am fost cu foarte multe tipe feminine, foaaaarte multe. Intr-un final, chiar devenisem un rival pentru femeile macho, dar nu-mi dorisem asta, pur si simplu se intamplase.

Nici nu sunt genul care sa bata de doua ori la o usa inchisa, asa ca in prezent am o relatie cu cea mai feminina, cu cel mai lung par, cea mai ex-hetero, fitoasa, suparacioasa si sexy femeie, care poarta cele mai lungi tocuri si cu care sunt cea mai fericita. De ce? Nu stiu.

Deci, ce anume ne determina sa alegem un gen de femeie sau altul? Nu e ca si cum am intreba daca imi plac femeile sau barbatii? Sau ce anume le face pe unele femei sa devina masculine? Sa fie doar o comoditate, o necesitate de concurenta cu barbatii sau mai mult de atat?

Si o alta intrebare mi se pare mai interesant de dezvoltat: de ce femeile gay baietoase, desi nu apreciaza valorile masculine cu care totusi concureaza, se simt atrase doar de tipe feminine, cu tocuri, par lung si fusta scurta obligatoriu?

Este ca si cum s-ar subdiviza si comunitatea lesbienelor in lesbiene-barbat si lesbiene-femeie. Astfel ne putem imagina, SF si nu prea, ca in timp, daca lucrurile ar evolua la modul global si ar disparea orice om heterosexual, acesta s-ar reinventa totusi si ar renaste din barbatul gay activ si barbatul gay “fetita”; sau din femeia gay macho si din femeia gay feminina. Si ar redeveni toti o majoritate hetero ca acum.

Si atunci, daca tot aici se ajunge, de ce mai suntem gay, transsexuali, heterosexuali si luptam atat pentru asa-zisele drepturi incalcate, cand de fapt nu facem altceva decat sa politizam conceptul de “Om”, pentru ca apoi sa ne impartim in Opozitie si Putere si invers, pana uitam de unde am plecat, adica de la OM?

Barbat sau femeie, “femeie-cocalar” sau “femeie gay-pitipoanca”? Ce conteaza? Numai bine tuturor!

Povestea anterioara:

Urmatoarea poveste:

{ 122 comentarii }

1 Natalia la 11:20 am

Nu cred ca pot sa dau cine stie ce raspuns la intrebarea ta (de ce ne plac masculinele sau femininele), dar mi-au parut interesante gandurile tale si nu m-am putut abtine sa comentez. Cea mai simpla si mai logica explicatie ar fi, dupa parerea mea, gradul de fragilitate al persoanei, necesitatea acesteia de a fi protejata. Eu de exemplu mereu am simtit lipsa de siguranta, mereu am dorit sa existe langa mine o persoana care sa vrea sa ma protejeze, dar in acelasi timp eu insami simt ca pot sa am grija de cineva, sa ajut, sa apar si ador sa fac asta. In mine masculinitatea si feminitatea joaca la egal si in persoanele din jurul meu caut instictiv acelasi lucru. De aceea ma simt cel mai bine langa o persoana nici suprafeminina, nici masculina. Persoana ideala pentru mine e acea care ma ia in brate cand sunt slaba si care imi cade mie in brate, din cand in cand macar :) Deci cred ca complementaritatea conteaza… Doua persoane fragile s-ar epuiza una cu alta, doua hiperprotectoare s-ar plictisi :) Si nu cred ca are vreo legatura cu infatisarea, fiindca in interior poate fi opusul, doar ca ne-am obisnuit sa urmam asocierile simple: masculina = daruieste protectie, feminina = cere protectie.

Privitor la meditatiile tale ce tin de divizarea societatii in “subspecii”. Am avut si eu la asa ganduri ceva timp in urma si, poate ca trebuie sa-mi fie rusine, am ajuns la concluzia ca nu vreau ca orientarea noastra sa fie acceptata 100%. De ce? Pentru ca noi (chiar si in situatia de fata nu toti!) pretuim relatiile noastre gay anume pentru ca sunt ceva frumos, dar extrem de fragil. Pentru ca noi, fiind constransi in anumite lucruri, invatam sa apreciem cu adevarat cand obtinem ceva si invatam sa ignoram condamnarile celor din jur (vad deseori cum si cupluri hetero sunt condamnate din diverse motive aproape amuzante, si aceste cupluri pur si simplu cedeaza, pentru ca viata nu i-a invatat ca tot ce conteaza e cum se simt ei in doi).

In fine. Sper ca s-a inteles cate ceva din ce am vrut sa zic :) Tie iti doresc sa fii fericita si bafta la supararile iubitei! :D

2 Arsena la 10:24 am

Inteleg ideea…
In sensul ca, gandind a fi un grup obligat sa supravietuiasca si sa se inteleaga, in alte conditii s-ar putea sa nu mearga? Interesanta pozitie.

3 eu la 12:22 pm

eu nu sunt lesbi.. dar e ok.. adik.. nu ma deranjeaza acele persoane.. sunt tot omaeni? nu? ce cobteaza inclinatia sexuala?

4 Arsena la 10:20 am

Super! :)

5 Andra la 5:41 pm

Funny poveste:))))
spre sfarsit am ras cu iubita mea in hohote;))) “femeie- cocalar” sau “femeie gay-pitipoanca”:))))))
Esti tare femeie;P

6 crazy girl la 7:20 pm

da partea aia mi-a placut si mie :) ))

7 claudia_ana92 la 9:03 pm

hm , chiar interesanta povestea ta!eu cred ca femeile gay sau cum ai spus tu (lesbiene-barbat) au o mai mare dorinta de dominare in timp ce , cele feminine simt nevoia de a fi dominate ….
sa fii iubita…..

8 Arsena la 11:36 am

Multumesc pentru raspuns :)
Da, este o varianta ceea ce ai spus tu

9 Alexandra (admin) la 9:11 am

Arsena, ridici o problema interesanta. Poate ar trebui sa mut povestea in categoria dezbaterilor. Ca sa-ti raspund succint la intrebare, unele femei sunt atrase de opusul lor (si aici se intampla mai des sa vezi cupluri lesbiene-feminine/lesbiene masculine) pe cand altele sunt atrase de cineva similar lor.

Eu mi-aduc aminte ca atunci cand am “iesit din dulap” si o prietena m-a intrebat care e genul de femeie de care sunt atrasa, am spus “ma atrag femeile cu personalitate puternica, independente, asertive, care stiu ce vor, care sunt consecvente si cu picioarele pe pamant, cu logica de fier, care nu-si pierd vremea cu lucruri pe care eu le consider fleacuri… femei ca mine cred”. De ce sunt atrasa de femei ca mine? Nu stiu. Nu e o decizie logica sau constienta.

Ca sunt feminine sau masculine nu mi-a trecut niciodata prin cap desi ultimii doi ani si jumatate mi-au dovedit ca nu sunt atrasa nici de femeile foarte masculine dar nici de femeile foarte feminine ca fizic/atitudine/comportament.

Pe mine ma atrag fetele mai baietoase in comportament, interese si gandire (atentie, asta nu inseamna ca sunt masculine sau ca incearca sa fie masculine, ci doar ca au multe trasaturi de caracter frecvent intalnite la barbati) dar cu trasaturi fizice fine si feminine.

Spre deosebire de tine am experienta foarte limitata in ce priveste relatiile lesbi (sunt la a doua) iar iubita mea este exact ca mine. In comportament, gandire, stil de imbracaminte, tip de personalitate, etc. Nici uneia dintre noi nu ii place sa fie protejata sau sa depinda de altcineva, amandorura ne place sa daruim si sa primim in egala masura, sa dominam si sa fim dominate (cu randul).

Daca ar fi sa ne plasez pe o scara cu 100% feminin si 100% masculin la poluri, amandoua am fi undeva sper polul masculin dar nicidecum spre extrema. Deci orice combinatie este posibila in afara stereotipicului femme-butch.

In plus, nu cred ca femeile “devin” masculine asa cum nu devin nici gay. Pur si simplu interesele, gandirea, comportamentul si stilul de imbracaminte care le reprezinta cel mai bine se intampla sa fie foarte frecvent intalnit la barbati. Dar asta nu inseamna ca barbatii detin monopolul in domeniu!

10 Arsena la 12:07 pm

Uite, Alexandra, la partea ca femeile devin sau nu gay sau masculine, ca o parere pur personala- eu cred ca sunt mai multe variante pe langa cea de orientare innascuta sau de stil innascut.
Sunt unele motivatii de context social, cultural, geografic sau chiar de caracter care ajuta ca unele persoane sa “devina” gay sau nu, mai feminine sau nu.
In ciuda fondului genetic si a potentialului fiecaruia, in functie de temperament si caracter si de factorii externi, oamenii se schimba si se adapteaza conditiilor.
Asadar, cred ca unii oameni pot trai o viata linistiti fara sa-si dea seama ca au alta orientare sexuala si sunt si alte persoane care din excentricitate ädopta toata viata orientarea gay ca o alegere personala.
Eu una refuz sa cred ca nu pot alege si ca asa m-am nascut…ca si cum m-as fi nascut cu o boala pe viata.
Nu am sa devin altfel decat ceea ce sunt de dragul celorlalti, dar asta nu inseamna ca nu ma pot perfectiona si ca nu pot constientiza lucrurile care m-ar face mai slaba sau mai puternica.
Nici macar viata nu este doar data la nastere, ea mai trebuie si traita si fiecare are libertatea alegerii.
Sper ca s-a inteles ceva…
Numai bine.

11 Tea la 9:50 am

genetic , pe unele femei nu le ajuta fizicul sa fie feminine desi poate si-o doresc. si atunci cauta ceea ce nu au si admira. si multe am vrea sa fim ca tata de puternice..dar nu ne ajuta fizicul, desi intr-o disputa poate am vrea sa dam si noi cu pumnul in gura sa calmam hormonii oponentilor, fie ei si in traficul de pe sosele..:)) deci, ce ne transforma? societatea in care traim, ne obliga oare la adaptare? cine e mai inteligent sau cine e mai macho razbate?

12 claudia_ana92 la 10:27 am

de cand am intrat pe site , am intalnit fel si fel de persoane! nu vreau sa le cataloghez eu …
unele persoane se afla aici pentru a-si intalni “sufletul pereche”
dar in acelasi timp observ ( cu uimire) si criteriile de cautare.
ok , daca ne dorim sa cautam SUFLETUL PERECHE oare ce conteaza atat de mult carcasa?
fiecare dintre noi comentam vietile altora , comentam reactii, si felul oamenilor de a fi dar nu observam si defectele noastre…
in cazul in care criteriiile noastre suna (caut ….x blonda , bruneta , inalta , cu tocuri-fara tocuri ) cu sigurantza nu vrem sa gasim sufetul pereche ci doar , persoana ideala care ar putea sa ne satisfaca nevoile sexuale…

13 Arsena la 10:19 am

Hm, o gandire libera si neasteptat de toleranta!

14 claudia_ana92 la 11:13 pm

multumesc….dar asa gandesc.nu ma pot schimba!

15 Andra la 12:01 pm

Foarte frumos spus claudia_ana92…
felicitari ptr ..orizontul tau nemarginalizat !

16 claudia_ana92 la 3:03 pm

merci andra

17 tina la 8:20 pm

asa e bv claudia_ana92

18 yaya la 12:15 pm

referitor la subiectul asta,am si eu o parere,dar sper sa nu supere pe nimeni…asta spun si asta simt…Sunt feminina si-mi plac fetele la fel ca mine..nu ma atrag fetele “macho”,nu stiu de ce,poate pentru ca seamana atat de mult cu un baiat..stiu ca e mare diferenta intre ei, ca fetele sunt mult mai sensibile decat baietii,ca pot iubi mult mai profund,etc,dar la aspect uneori nici nu-i pot deosebi..mi s-a intamplat sa vb cu o fata,sa-mi placa timpul petrecut cu ea,dar nimic mai mult pentru ca avea un stil masculin si-mi imaginam tot timpul ca as fi cu un baiat nu cu o fata…as vrea sa-mi spuneti si mie de ce nu va puteti indragosti de un baiat daca fata de care va place este atat de asemanatoare lui? eu n-am putut face asta pana acum..nu vreau sa ma judecati,insa asta este parerea mea,dar as vrea sa mi-o schimbe cineva:) o zi buna tuturor!

19 claudia_ana92 la 3:02 pm

draga “YAYA”…
o femeie poate sa abordeze stilul barbatesc cat de mult vrea ea , dar tot se diferentiaza prin multe aspecte de un barbat….
cel putin din punctul meu de vedere nu conteaza asta.cand te indragostesti de o femeie , indiferent de felul ei de a arata , incepi sa vezi mult mai mult…incepi sa vezi si “in adancuri”
asa ca mare grija pentru cele care cautati “frumusetea intruchipata”….s-ar putea sa ramaneti doar cu … atat!!!
sa fiti … iubite!

20 SHARM la 6:28 pm

Subiectul este foarte interesant, si poate fi abordat din foarte multe puncte de vedere..psihologic, social..insa , teoriile pot fi multe , si toate , dar absolut toate delimiteaza, clasifica , interpreteaza..Insa , uneori , de prea multe cuvinte, uitam sa vedem dincolo de imagine.. sa intelegem persoana din fata noastra..sa o acceptam asa cum este… E simplu sa clasifici dupa imagine, gesturi, atitudine, sa o pui in grupa A sau B..si mai departe, ce obtii? gusturile nu se discuta.. se accepta..Are tinuta baieteasca sau masculina ? calca apasat sau pluteste ? e plina de metal sau se imbraca in piele? calculam, facem vreo doua integrale si o clasificam : e macho.. treci in stanga.. tu, esti cam blonda si respiri pe nas..esti feminina..treci in dreapta.. Si dupa ce clasificam, ce mai facem? Ce facem cu ce am obtinut, la ce ne foloseste? Suntem mai bogate spiritual? Nu vi se pare inutil ?!Mie da.. e pierdere de timp..pentru ca e foarte posibil ca femeia macho sa-mi intinda mana la greu si nu o plac deloc ca fizic, in schimb feminina dupa care ma topesc ca fizic sa treaca pe langa mine pe tocurile ei inalte , atrasa de o noua poseta Versace..

Fiecare om are un potential ,calitati si defecte, si poate acestea sunt mult mai importante de stiut decat aspectul fizic..Am intalnit oameni care erau zero ca fizic, anonimi, dar in momentul in care deschideau gura, te pierdeai..erau numai spirit, aveai ce invata de la ei..iti transmiteau ceva..Sincer, mie imi plac femeile ” transmitator”, sunt pe principiul ca fizicul ma incanta 5 minute, sufletul o viata.. De aceea mintea mea nu clasifica, doar constata ca un prim contact vizual cam ce tip de femeie este , dupa care astept urmarea..Caracterul, sufletul, si abia de aici incep sa clasific..Iar daca intalnesc sufletul pereche, deja lumea e a mea..Sharm

21 claudia_ana92 la 8:23 pm

Sharm . . . Multumesc ca imi sustii ideea!dar cel putin eu asa vad lucrurile.si normal pentru mine e sa vad ce e in sufletul celei din fata mea (depinde de caz)

SA FII IUBITA!

22 Arsena la 10:51 am

Grozav spus! Felicitari.

23 Arsena la 10:45 am

Multumesc de raspuns.
Foarte interesant ai pus problema ” de ce nu va puteti indragosti de un baiat daca fata de care va place este atat de asemanatoare lui?”
De fapt mi se pare o intrebare esentiala.
Si orice posibil raspuns subliniaza ca toti avem prejudecatile si limitele noastre, chiar daca suntem la randul nostru discriminati din cauza prejudecatilor celorlalti.
Ca sa-ti raspun direct din punctul meu de vedere- adica subiectiv, eu m-am indragostit atat de barbati cat si de femei si am spus mereu ca pentru mine nu conteaza daca este femeie sau barbat atata timp cat ne putem intelege si exista chimie intre noi, etc.
Acum sunt cu o femeie la care apreciez tot ce face, ne intelegem reciproc si exista si chimia necesara, dar puteam sa gasesc aceste calitati la un barbat- ceea ce pt mine nu este o bariera de atractie :)
Numai bine.

24 Anne la 5:20 pm

Nu voiam sa ma bag la comentarii dar nu ma pot abtine .. eu sunt tunsa scurt si am avut si parul lung :) faza cu parul scurt la mine a fost doar pt o schimbare de look nu si de caracter, personalitate sau alte chestii de genu :-? cateodata sunt feminina chiar foarte feminina altadata sunt mai masculina .. depinde si de starea mea sau le imbin pe amandoua: sa fiu feminina in gesturi, sa arat ca o fata si nu ca un tip , machiaje sau fara.. mai sexy dar sa stiu sa protejez o persoana , sa-i ofer ce are nevoie ..ceea ce deseori multe pers vor sa fie protejate .. daca vedeam acum un an acest post si ma intrebai daca imi plac cele feminine sau cele masculine ? iti raspundeam ca nu un anumit gen de care sa-mi placa dar probabil e cel mai feminin pt ca fusesem mai mult cu pers f feminine :) dar acum daca ma intrebi .. am descoperit ca imi plac si cele tunse scurt mai masculine si toate cele .. de fapt acum nu prea tin cont daca e fem sau e mai masculina pt ca mai mult pt mine conteaza ce se afla interior, felul cum gandeste, cum ma tachineaza ,cum priveste .. sunt atatea lucruri .. stiam o vorba: timpul trece .. toata lumea imbatraneste , frumusetea exterioara se duce dar frumusetea interioara ramane. toate cele bune :)

25 Arsena la 10:56 am

:) Mi-a placut mult si sustin partea cu “schimbarea la look nu si de caracter”

26 venividivici la 5:29 pm

Eu nu m-as uita niciodata la o femeie cu accesorii masculine, indiferent cat de feminina s-ar crede ea.Iar faza cu urlatul si urmaritul n-am auzit-o nici la manechinele de top international!(sau poate doar acolo) :D

27 anka la 5:54 pm

mi-a placut povestea ta arsena si mai ales ce ai zis la sfarsit.si e o poveste interesanta,amuzanta….sunt cam baietoasa dar nu foarte “macho” doar cu paru lung cu blugii,camasile, tricourile (nu suport rochiile ,fustele nici pantofi cu toc)si e acceptabil un pic machiaj si mai sunt si feminina dar putin si sincera sa fiu imi doresc ca viitoarea mea iubita sa fie feminina dar nu foarte feminina nici sa fie imbracata sumar sau vulgar si sa fie putin baietoasa cu pantaloni in mod sportiv.

28 claudia_ana92 la 8:25 pm

tocmai ce spuneam…..
citez “vreau ca viitoarea mea iubita sa fie …..etc…etc…etc…)

deci in primul rand conteaza exteriorul sa inteleg?

29 anka la 7:14 am

ptr mine conteaza cel mai mult frumusetea interioara adica sa fie fata sufletista,cu inima mare etc iar exterioara putin si nu imi plac fetele baietoase ca nu ma atrag deloc si imi plac cele femenine cu paru lung,cu machiaj putin cu rochiile etc (fara sa fie imbracata prea sumar sau vulgar ca o pitipoanca) si sa fie putin baietoasa adica sa se imbrace cu pantalonii,blugii,sapca cand e frig afara.un proverb zice :frumusetea interioara ramane si cea exterioara e trecatoare.

30 claudia_ana92 la 3:48 pm

eee…acuma n-o sa dau cu batul in balta sa spun ca nu conteza chiar deloc frumusetea exterioara!!!!
dar chiar si asa , in unele cazuri o putem defini prin cea interioara!
acuma , nu-s nici eu MAMA-MAFALDA:))….
logic ca, nu as avea nici o placere sa ma apropii de o femeie care cantareste nici mai mult nici mai putin de 150 kg …..cu toate ca stai pe ea ca in fotoliu:)):)))

31 anka la 8:41 am

stiu ca conteaza si frumusetea exterioara dar nu o sa tina mai mult timp…cu cat inaintezi in varsta frumusetea exterioara trece si frumusetea interioara ramane.conteaza sa fie frumoasa doar sa nu fie ca fetele fotomodele dar conteaza sa fie o fata buna,de treaba,iubitoare doar lumea e plina de rautati,perversi,etc si fiecare om daca doreste sa faca ceva bun in lumea asta treb sa isi face cu mana lui sa aiba o viata buna si speciala.

32 xdxd la 7:29 pm

eee hai ca tocmai ai dat.a sunat foarte urat ultima parte.cea cu o femeie de 150 de kg.gluma oricum a fost de prost gust…normal ca si fizicul conteaza intr-o oarecare masura.dar nici chiar asa incat sa batjocoresti o femeie supraponderala.urat,foarte urat!

33 Arsena la 11:01 am

:) Dragut
Subliniez ceea ce ai scris.

34 claudia_ana92 la 5:46 pm

XDXD—wow?cu ce-am batocorit-o eu?:)))am spus doar ca nu as putea sa ating de-o asemenea femeie…
citeste cu atentie “draga mea” cum te-o chema!
si ca am zis ca pe o asemenea femeie stai ca-n fotoliu – nu cred ca am gresit cu nimic!
numai de mine-ai gasit sa te iei pe-aici:))?

35 Tea la 8:40 pm

cazuri rarisime aceste femei ” transmitator”, nu vedeti ca acum in timpurile noastre se pune accent pe fizic si doar atat? rar se intampla sa empatizezi intelectual cu oamenii din jur. mie imi plac femeile ”luminoase”, acelea care atunci cand intra intr-o incapere se face lumina. care iti umplu casa de culoare, si noptiera de creme de tot felul. care pasesc gratios, dovada unui spirit evoluat, care chiar daca nu deschid gura, emit semnale inteligente, care gatesc minunat, si care se ingrijesc ca tot timpul sa fie curate. si asta vine din evolutie. si parerea mea stricta fara sa supar pe nimeni, este ca femeia sa ramana femeie, iar barbatul barbat. cum vedeti o femeie care are gesturi masculine sa aibe de asemenea gesturi materne?

36 Arsena la 5:15 pm

Fetelor, sunteti niste dragute ca ati scris, eu am intrat intamplator si am vazut acum mesajele voastre- nu ma asteptam sa aud atatea pareri.
Foarte intresante toate comentariile voastre…chiar si cele rautacioase :) citind cele scrise incep sa cred ca sunt bisexuala daca imi plac si femeile cu frumusete clasica, dar si cele mai sport- macho :) )))))
Sunteti grozave, gagici, va multumesc mult pentru raspunsuri, pana acum chiar nu am auzit si parerea din “culise” a unor fete-feminine, pentru mine este ceva uimitor sa stiu ca intr-adevar exista atat de multe pareri, chiar si contra, si de altfel atat de constructive. Asta demonstreaza ca intr-adevar oamenii sunt atat de diferiti si ca fiecare merita ascultat.
Numai bine tuturor si ne mai auzim :)

37 Arsena la 5:18 pm

:) ) Sarumana Andra si Crazy girl !

38 Arsena la 5:21 pm

Natalia, comentariul tau a fost un adevarat sfat prietenesc- atent si plin de caldura si seriozitate, motiv pentru care tin sa-ti multumesc separat si ma bucur foarte tare pentru feedback-ul oferit.
Sarumana si numai bine

39 Arsena la 5:29 pm

Alexandra(admin), ca de fiecare data esti grijulie si responsabila :) Sarumana pentru comment, esti foarte draguta ca de obicei si uneori ceea ce scrii ma face sa ma simt total neserioasa- spre rusinea mea :) dar nici nu pot spune ca pot renunta la umor si glume-cu riscul sa mai fie si proaste unele :)
Numai bine, Shefa!

40 tina la 8:30 pm

arsena esti – nu am cuvine – fenomenala ,deci iti caut poveste de cv timp, stiam eu ca ai sa scrii uh ceva,mi-a placut la nebunie povestea ta cu tipe macho si gagici care fugeau dupa tine, dragut ,umorul tau se regaseste in fiecare propozitie .nu stiu ce raspuns sa-ti dau la intrebarile tale ,si mie imi plac femeile mai feminine, mai piti, cum se zice, dar si alea mai baietoase ascund ceva ce te innebuneste. uneori nu poti sa-ti dai seama de sufletul unui om doar dupa cum arata .

41 Arsena la 11:07 am

Mutumesc Tina, esti foarte amabila, umorul este armura mea de aparare.
La partea de gusturi si alegeri personale este greu si nerecomandat sa comentam ceva, dar in privinta motivatiei care ne determina sa facem un lucru sau altul se poate intra in detalii, asa ca astept orice sugestie :)

42 yaya la 10:20 pm

draga claudia_ana92, cum spuneam si eu sunt diferente intre un baiat si o fata “macho”, n-am negat asta, dar tot cele feminine imi plac..nu caut “frumusetea intruchipata”, dar nici nu doresc sa stau cu o fata care sa-mi aminteasca mereu de un baiat..nu am nimic cu cele cu aspect sau gesturi masculine, doar ca nu m-am indragostit pana acum de o astfel de fata..

43 Arsena la 12:17 pm

Ce interesant, unii barbati si unele lesbiene sufera de misoginism.
Femeia trebuie sa umple casa de creme, sa poarte tocuri din cauza carora are entorse si sa stea la cratita ca sa fie feminina?
Hm, din ce in ce mai captivant…
:)

44 tina la 5:05 pm

bai nu stiu eu sunt ma baietosa si iubesc sa fac mancare ,dar nu sa stau zilnic la cratita si alte chestii si nici daca as avea o femeia ,feminina mai baietoasa asa ca mine nu mear placea sa o vad zi de zi la cratita sau stand in casa zi de zi facand curatenie nu miar place nu ar fi inplinita persoana de langa mine fiecare femeie tre sa gandeasca singura sa aiba libertatea de a face ceia ces doreste ,eu zic asa daca iti doresti o femeie langa tien fie tu fata baiat care sati faca curatenie si mancare ramai la maicata frate ca iti face ea sau iati o bona si punct

45 Arsena la 11:11 am

:) ))))))) subliniat

46 Anne la 3:42 pm

Fetelor, eu zic sa nu mai despicati firul atat in o mie de fire. Fiecare dintre noi are gusturile sale, feeling-urile diferire.. fiecare care din noi este diferita si unica in felul ei. :)

47 Arsena la 11:12 am

Adevarat,Anne.

48 Andra la 4:45 pm

Cum ti se pare Aresena imaginea unei femei..:)))), cu tocuri de 12 cm ..gata cremuita …si cu cratita in mana:))))…mann:)))),

49 Tea la 5:12 pm

Nu draga Arsena, nimeni nu sufera. Nu vezi ce fericiti umblam cu totii pe strada? :) ) Acum fie vorba, femeile oricum au creme de tot felul(pentru ca asa sunt ele, cumpara cosmetice si chiar si tu ai daca facem un control):)).
Eu ziceam de femeile care au un alt nivel de cunoastere, care se pot descurca sa mesteresca prin casa…dar care nu strang mana cu putere la o intalnire, ca apoi sa te uiti daca mai ai toate degetele la locul lor..care nu stau la cratita pentru ca nu au veleitati de gospodina, ci pur si simplu gatesc din dragoste..cele care nu poarta tocuri, si care nu au adoptat un comportament masculin.
Despre comportamentul masculin vorbesc eu. Acela pe care unele femei il adopta. Ca sa ce? Sa ne miscam in club cu figuri la bara? Sa atragem priviri? Sa obtinem un job mai bine platit? Sa iesim in evidenta cu acest comportament decat cu sufletul si cu inteligenta? Asta fac barbatii, ies in evidenta cu forta si accesoriile din dotare, deci sa ii lasam pe ei cu treaba lor.
Asa ca da-mi un argument solid pentru care maine sa merg sa imi cumpar accesorii masculine!

50 Anonim la 10:15 am

am citit si povestea si comentariile voastre..unele mai haioase, altele mai serioase, mna cum e normal sa se intample intr`o lume pestrita.. important este ca intr`adevar nici una dintre noi nu este cu adev singura, exista cineva acolo pt fiecare si trebuie doar sa cascam bine ochii si urechile la ce se intampla in jurul nostru si sa nu lasam doar infatisarea sa ne ghideze, pt ca e foaaarte posibil sa ratam asa numita femeie “transmitator” pt ca eram prea atente la “ambalajul frumos colorat” al alteia.. ce`i drept este ipocrit sa afirmi ca ambalajul nu conteaza in nici un fel.. este de la sine inteles ca primul lucru pe care il observi la o persoana este cum arata si probabil ca acea persoana are mai multe sanse la o conversatie decat o alta, insa cum spuneati si unele dintr voi, sa nu ramanem la stadiul acesta atat de putin evoluat pt ca ramanem cu un ambalaj frumos, care pe deasupra se si “uzeaza” in timp..! in schimb sufletul, desi mai greu de observat, nu se uzeaza niciodata!

51 claudia_ana92 la 8:28 pm

aici ma simt atacata!se pare ca ai facut referire la mine si nu ai inteles ceea ce am vrut sa spun!
da , am spus ca nu conteaza “carcasa”…pentru ca (eu cel putin) incerc sa descopar ce are in suflet persoana din fatza mea , ce gandeste…etc.dar bine-nteles ca si aspectul fizic e un atuu!
sincera sa fiu , m-am indragostit de o persoana inainte de a o vedea!!! OARE CUM????? doar din discutii , din ce simteam cand vorbeam cum ea ….???poate imi poti tu raspunde la intrebarea asta , Arsena!!!???

52 Arsena la 10:16 am

@Claudia
Pfffff, era si o intrebare? :)
Nu stiu cum as putea sa-ti raspund eu la intrebare…de fapt nu am inteles care e exact intrebarea…
Daca e cea cu “OARE CUM???m-am indragostit de o persoana inainte de a o vedea” atunci sigur nu sunt persoana potrivita care sa raspunda, pentru ca eu mizez pe contact vizual si imi innod relatiile live, nu pe net, etc Imi place sa vad cu cine vb,sa dau mana cu interlocutorul, iar eu personal nu am avut absolut nici o relatie pe “nevazute” cu nimeni (poate doar la betie….) asa ca nu pot sustine acest lucru.
Conteaza aspectul fizic foarte mult, oricat am sustine sau am vrea altceva, diferenta este ca fiecare avem alte criterii de selectie pe care nici noi nu le intelegem uneori- unele sunt motive pur chimice, dar cert este ca si atunci cand te indragostesti fara sa vezi persoana, te indragostesti tot de o imagine- cea pe care ti-o creezi tu atunci cand iti imaginezi cum ar fi femeia respectiva, imagine care de multe ori nu coincide cu cea reala.

53 Arsena la 11:14 am

FOARTE FRUMOS.

54 Tea la 12:02 pm

Ai inteles total invers Arsena. Despre ce tocuri vorbesc eu cand zic despre mersul inteligent? Si de ce trebuie ”femeia aia” descrisa de tine, sa umple casa de creme, cand de fapt toate femeile folosesc produse de ingrijire in mica sau mai mare masura, eu descriam feminitatea, nu reduceam femeia la nivel de ev mediu, si nu eu am adus in discutie tiparul de femeie gospodina care umbla pe tocuri si sufera de entorse. Ai terfelit-o pe saraca femeie, o compatimesc pentru ca a fost ” agresata” sa stea la cratita..tot de catre o femeie, mai stii ? o si bate cu cureaua cu catarame…
Avem dreptul la o opinie libera, opinia ta e clara, unii si unele suferim de misoginism, iar tu te-ai simtit libera sa ne pui eticheta. Deci, cum recunoastem o lesbiana misogina? Ca parca subiectul era despre despre feminitate si masculinitate la femei…

55 antonia la 6:39 pm

fetelor citesc si nu imi vine sa cred ce scriu unii dintre noi, si eu am avut iubite, va zic sincer din propia experienta,ca unoeori conteza si frumusetea si sufletul deorece fiecare dintre noi cautam acelasi lucru. ca unii recunosc ca altii nu,e parte a 2a, dar sa stiti ca in final conteza sa iti gasesti ceea ce cauti cu adevarat.
cele baietoase pot fi mult mai femine decat cele feminine, la urma urmei cautam fiecarea ceea ce indeplineste.
va doresc tuturor sa gasiti ceea ce cautati, acea persoana care sa te completeze si sa te aprecieze cu adevarat. va doresc la toate sa fiti fericite

56 claudia_ana92 la 8:32 pm

BRAVO.MI-A PLACUT CUM AI PUNCTAT AICI!!!
si un exemplu care l-am trait cu ceva timp in urma…exista o femeie in viatza mea care nu purta nici-cum fuste scurte sau pantaloni stransi….
dar cand am vazut-o asa cum “a lasat-o Dumnezeu” :) )) m-a dat pe spate
era mult mai feminina cu niste forme de invidiat!!!! fata de …..multe alte “feminine”:)):))

57 Fashion_Victim la 1:41 am

Nu m-am putut abtine sa nu comentez in primul rand pentru ca am vazut cateva “prelegeri” despre frumusetea interioara…:)) singura care conteaza… singura care ramane, pentru ca totul e trecator and stuff :) ) Ca sa iti placa o persoana, trebuie sa iti atraga atentia in primul rand “ambalajul” (aspectul fizic) si apoi, in completarea acestuia se mai adauga caracterul, modul de a gandi si alte calitati…Eu nu pot sa cred ca vreuna dintre voi s-a indragostit de o persoana cu adevarat neatragatoare sau chiar respingatoare din pdv fizic , doar pt. ca a regasit in acea persoana o sumedenie de calitati si altele, care faceau ca aspectul fizic sa fie doar un mic inconvenient ce poate fi trecut cu vederea.

Si spun asta pentru ca esenta noastra ca femei este sa cautam si sa admiram frumosul si de ce nu..chiar sa-l avem. Si intotdeauna, frumosul, va fi de preferat inaintea uratului. Si orice femeie care spune ca aspectul fizic nu conteaza se minte singura , pentru ca asa cum frumusetea exterioara poate disparea cu timpul, la fel poate disparea si cea interioara, timpul le schimba pe toate, inclusiv pe oameni si nu neaparat in bine.

Am sa dau si un exemplu. Sa zicem ca persoana x vrea sa se uite la un film, dar nu se hotaraste la care, asa ca alege sa citeasca recenziile a mai multor filme… tot citeste si citeste, nu i se pare interesant rezumatul niciunui film si fara sa stie, trece chiar de un film care a luat 7 premii Oscar in acel an. Asa este si cu frumusetea, inainte sa ajungi sa cunosti interiorul unui om, cunosti exteriorul lui ;) Aspectul fizic nu este totul, dar in niciun caz nu este de neglijat. Si altfel se simte o femeie cand stie ca aprtenera ei este admirata, curtata de altii, dar ca numai ea o poate avea;)

Iar la partea cu recunoasterea unei femei lesbiene, eu niciodata nu am inteles un lucru. Si tin sa mentionez ca nu e un atac la persoana nimanui, dar cateodata logica feminina ma depaseste. Nu am putut si nici nu pot sa inteleg de ce unele femei tin cu tot dinadinsul sa arate si sa se comporte ca un barbat. Si aici ma refer la aspect, atitudine, vestimentatie,voce, tunsoare, samd. Mie personal o astfel de femeie mi se pare respingatoare si spun asta pentru ca locuiesc intr-un oras unde este o destul de mare comunitate gay, am vazut f. multe lesbiene pe care la prima vedere le confundai cu niste bodyguarzi in club, nicidecum cu o femei normale…

Poate nu ar trebui sa critic, dar logica mea este ca o femeie daca ar vrea cu tot dinadinsul un “barbat”, ar ramane hetero, nu? Sunt si foarte multe fete care adopta un stil mai masculin si le prinde de minune, chiar mai bine decat cel feminin. Sau sunt si fete tunse scurt care arata foarte bine asa sau fetele care combina stilul masculin cu cel feminin(androgine) care mie personal mi se pare ca arata cel mai bine. Nu este batut in cuie daca esti lesbiana sa ai parul scurt sau lung, sa te imbraci in blugi sau in fusta, sa porti rochite inflorate sau camasi in carouri,s.a.m.d. Important este sa te simti bine in pielea ta si sa nu devi peste noapte din femeie..in barbat:))

La fel ca si Tea, cred ca femeia ar trebui sa ramana femeie si barbatul, barbat ;)

58 Anne la 7:42 am

de acord cu tine :)

59 claudia_ana92 la 8:36 pm

dupa atatea comentarii citite…mi-a venit in minte zicala “cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia”
ok ,atunci explica-mi si tu Fashion_Victim cum te poti indragosti inainte de a vedea persoana face2face????
scuza-mi ironia…dar nu ma mai pot abtine:))

60 narcisa la 4:11 pm

foarte bine a punctat claudia ma bucur cum ai gandit .

61 claudia_ana92 la 5:14 pm

multumesc .,..
sa fii iubita!

62 anka la 6:05 pm

mi-a placut mult comentariul lui tina ca e tare amuzant si sunt total de acord cu tina.are mare dreptate….si eu sunt cam baietoasa si nu imi doresc deloc ca iubita sa imi faca toate poftele ci sa ne ajutam una pe cealalta cum poate si fiecare are libertate sa faca cum doreste dupa pofta inimii si gata.conteaza mult ca relatie sa se baeze pe respect,sinceritate,intelegere si incredere si fiecare persoana iubita are libertate sa faca cum vrea.asta inseamna relatie adevarata.

63 Arsena la 11:24 am

Interesant

64 Arsena la 6:55 pm

Hm, nu prea am inteles de ce mi-am suparat colegele de mai sus..
in fine, am sa recitesc ce am scris- poate am sa vad noi corelatii in ceea ce am debitat.
Eu am spus doar ca nu port roz, NU am spus ca nu port tocuri, nici ca nu as fi abonata la vreo zece firme de cosmetice si cu atat mai mult- nu am spus ca nu gatesc sau ca as avea ceva impotriva acestor lucruri, nici macar nu am luat totul atat de in serios incat sa-mi doresc vreun razboi cu tabara “adversa”-oricare ar fi aia.
Tot ce am spus este ca imi plac ceasurile barbatesti si unele accesorii- si ca sa detaliez, asta pentru ca sunt colectionar.
Si nici acum nu cred ca imi pierd astfel din feminitate din cauza asta.
Oricum, nu despre mine era neaparat vorba, important era sa exemplific o idee, dar pentru ca ma simt putin incoltita as dori sa precizez ca eu personal nu fac parte din nici o categorie… sau din ambele- dar nu asta este relevant.
Eu una sunt sigura de feminitatea mea incat nu imi fac griji ca daca o sa port o geanta mai simpla o sa devin…barbat.
Cert e ca nu am vrut sa supar pe nimeni, ba chiar mi se parea un subiect curios si superficial ce ar fi dragut de dezvoltat, nu de starnit conflicte, asa ca imi cer scuze pentru umorul meu mai negru celor pe care le-am suparat.
Eu sunt de parere ca daca sunt blonda imi permit sa spun si bancuri cu blonde…si asta nu-mi va scadea valoarea in vreun fel.
Numai bine.

65 Arsena la 7:25 pm

@Andra. :) )))))))
Pfiu, ma bucur ca cineva imi intelege glumele :) ))))

66 Arsena la 7:34 pm

@Tea
Iti multumesc ca ai scris, bine-nteles ca toata lumea are dreptul la opinie- oricare ar fi aceea si nu era absolut nimic personal- deci nu am intentionat sa te supar.
Imi pare rau ca s-a inteles altceva.
Numai bine.

67 Tea la 7:07 am

Arsena, comentariul tau notat mai sus cu nr 29. Acela a fost mai direct. Dintr-un subiect mai superficial care se dorea, a ajuns acolo incat sa fie lansate acuzatii, cred eu , nefondate la adresa unor oameni, pe care nu ii cunoastem, si nu i-am intalnit niciodata ca sa putem spune ca ei sufera uite, de misoginism. Ultimile tale comentarii arata de fapt ca aceasta esti tu cu adevarat. Eu am comentat cu un scop, sa scot in evidenta senzualitatea si esenta feminina. Eu nu m-am simtit acuzata, lucrurile acestea nu ma mai ating de mult. Insa nu e prea frumos sa acuzam. Stiu ca umorul negru nu e si acuzator. In ciuda acestui comentariu cu nr 29, eu in adancul fiintei mele te puneam in categoria ”femeilor transmitator” si ma bucur ca nu m-am inselat. :) Un gand bun.

68 Andra la 10:59 am

Arsena:))) pai se intelege clar ca povestea ta este ..satira si umorul :P ,doar ca spectatoarele tale, au uitat sa ..zambeasca ;) )

69 Tea la 12:16 pm

Andra..”Cum recunosti o femeie lesbiana? Lesbiene feminine sau masculine?”…Te rog, da-ne un argument fundamentat de ceva concret pentru care sa radem si la titlul comentariului. Da! asta cu…”In vremurile tineretii mele glorioase, erau innebunite dupa mine doar gagicile foarte feminine, chiar si hetero, de fapt, nu stiu de ce, aveam succes doar la femei hetero. Nu exagerez deloc cand spun ca aveam fane adevarate, urlau dupa mine pe strada cand ma vedeau, ma urmareau, erau adevarate obsedate, ca trebuia sa merg cu “escorta” de prieteni ca sa scap de ele. Repet, nu stiu de ce.” …aici am zambit, chiar e satira, insa nu rad cand e vorba de a trece de limita satirei care ajunge catre batjocura. Eu una nu pot sa rad de oameni mai slabi ca mine. Nici de femeile gospodine, nici de cele cremuite, pentru ca sunt si ele fiinte si multe dintre ele poate ne sunt mame. Asa ca te rog, cauta-ti un site de bancuri si satira, si razi acolo. Totusi refuz si as vrea sa cred contrariul, referitor la cea de-a doua categorie(cum ca ar exista), la ce spunea Steinhardt despre cele doua categorii de oameni, citez ” sunt unii care stiu si cred ca sunt creati de Dumnezeu , si ceilalti care se trag din maimute si inca nu au aflat acest lucru…”
Nu voi mai aparea cu niciun comentariu pe acest site, se pare ca totul e interpretabil. Am iesit si din grupul secret de pe facebook. Voi pastra doar pentru mine, motivul pentru care am decis asta.

70 anka la 6:22 pm

grupul secret de pe facebook?as vrea sa ma inscriu si eu sa fac parte din grupu…ma rog nu stiu care e adresa de pe facebook ca cautam de mult timp site-uri de matrimoniale si mai ales de prietenie sau de un grup ptr gay.

71 tina la 8:39 pm

sunt instructiuni aici cauta mai atenta si vei afla cum sa o faci

72 anka la 7:58 pm

asa voi face draga tina, o sa caut mai bine fiecare amanunt…
sper sa nu se supere pe mine alexandra (admin), sincera sa fiu mi-a venit o idee: zilele astea si imi ziceam, asa in gand, daca nu ar fi misto sa ne intalnim cu totii in realitate si sa formam un grup secret, ca sa ne cunoastem, sa ne imprietenim si sa ne povestim, sa ne sfatuim etc si, sigur, sa mergem la agatat la vreun club de gay doar ptr fetele singure sa agate vreo gagica, iar celor care au iubite sa vina cu iubita lor…
ce parere aveti fetelor si mare pacat ca fiecare dintre noi locuieste departe undeva din romania si mai ales domnisoara tina sta in afara.

73 Fashion_Victim la 12:22 am

@Claudia_ana92 : Iei totul prea personal, desi am specificat mai sus ca nu este un atac la persoana nimanui ;) Ok, zici ca te-ai indragostit de o persoana inainte sa o vezi face to face, fara poze, fara web, fara nimic. Povestea poate sa aiba un “happy ending” daca persoana in cauza arata cat de cat ok (pentru ca daca zici ca te-ai indragostit fara sa o vezi, sunt convinsa ca ti-ai imaginat de multe ori in sinea ta cum arata sau macar ai sperat sa fie cat de cat placuta-dpdv fizic).

Dar daca dupa ce “te-ai indragostit” de persoana repectiva si o vedeai si era departe de a fi o frumusete, sau chiar mai rau, chiar crezi ca asta nu ar fi schimbat cu nimic datele problemei? Crezi ca “dragostea” cea mare si nemuritoare ar fi ramas la fel si eventual ati fi trait fericite pana la adanci batraneti daca sentimentul era reciproc? Poate te poti indragosti de o persoana, indiferent de aspectul ei, fie si numai ajungand sa o cunosti, cum e ea ca om. Dar mai ales cand nu vezi persoana in cauza si ai anumite “sperante” , cu atat mai mult conteaza aspectul fizic. Fiindca daca esti dezamagita de ceea ce vezi, degeaba incerci sa treci cu vederea si peste “carentele” de la nivelul fizic, pentru ca indragostita 100% de o persoana vei fi numai in momentul in care ai sa ajungi sa-i iubesti si “trupul si sufletul” in egala masura ;) Intr-adevar, gusturile nu se discuta- ce mi se pare mie frumos, poate sa ti se para tie prea putin sau total neatragator. Totusi, o persoana draguta sau atragatoare cat de cat dpdv fizic o recunoaste oricine (si aici nu ma refer la frumusetea absoluta- care oricum este relativa si fiecare are parerea sa).

Asa ca, draga Claudia_Ana92, daca tu preferi sa mergi pe strada sau sa locuiesti intr-o casa doar cu un “suflet frumos”, este alegerea ta; la fel cum este si alegerea mea sa iubesc femeia atat pentru calitatile ei fizice, cat si pentru cele sufletesti; sa tin de mana o fata draguta; nu una la care sa fie nevoie sa-i fac programare la chirurgie estetica inainte sa o scot din casa ;) Si referitor la intrebarea ta, cum te poti indragosti de o persoana inainte sa o vezi face to face? am sa incerc sa iti raspund printr-un exemplu recent din viata mea.

Pe prietena mea o stiu de cateva luni, am cunoscut-o virtual intai, ca sa zic asa si am simtit inca din primele zile, dinainte sa o vad ca exista o “chimie” intre noi. Chestia asta m-a intrigat si mai tare si ma facea si mai tare sa imi doresc sa o vad si imi inchipuiam in fel si chip cum arata. Am vazut-o dupa vreo saptamana si ceva dupa ce incepusem sa vorbim si asta m-a facut sa imi placa si mai tare de ea. Noi ne-am cunoscut real cam dupa doua luni si ceva de cand vorbeam, am stat impreuna cateva zile, dupa care eu a trebuit sa plec si pana la anul nu ma pot intoarce. Cu toate astea, ea este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in toata viata, o iubesc mai mult decat orice altceva pe lume, cu ea vreau sa traiesc si alaturi de ea vreau sa imbatranesc. Daca va fi asa sau nu,asta vom vedea pe parcurs…

Dar tin minte ca intr-o zi vorbeam despre cum am ajuns sa ne placem. Si mi-a zis ca prima chestie care i-a placut la mine a fost cum aratam (apoi atitudinea si restul). Si mi-a mai zis ca desi ma iubeste, daca eram urata in sensul propriu al cuvantului, cu siguranta nu i-ar mai fi placut de mine si probabil nici nu ar mai fi incercat sa ma cunoasca mai indeaproape. Cu alte cuvinte, no happy ending for us :) ) De aceeasi parere sunt si eu, daca o persoana nu ma atrage dpdv fizic, mi-o pot imagina in cel mai bun caz in calitate de amic/amica. Dar ca sa se ajunga la dragoste si alte bla-bla-bla-uri, aspectul fizic joaca un rol esential. Practic e primul obstacol de care trebuie sa treci ca sa poti sa te indragostesti de o persoana.

Nu zic ca toata lumea sau majoritatea gandesc ca mine, dar cu siguranta sunt multi altii care au aceleasi pareri ca si mine la capitolul asta ;) In ziua de azi, numai pe la biserici se mai propavaduieste iubirea asta a “sufletului” celui de langa tine, pentru ca, in lumea in care traim azi, orice, de la ochelarii de soare pe care-i porti, pana la masina pe care ti-o iei, sau casa pe care ti-o construiesti sau hainele pe care le porti, totul trebuie sa arate bine ;) Asta ca sa nu mai zic de , noi, oamenii ;) Poate ca par sau chiar sunt superficiala, dar repet ,nu sunt singura; lumea in care traim e superficiala, iar eu sunt produsul ei ;)

74 SHARM la 6:05 pm

Buna seara la toata lumea..multa energie consumata pe acest subiect, concentrat in final la doua intrebari esentiale :
1.Masculin(baietesc)versus feminin
2.”carcasa” sau spirit?

La pct.1 ma abtin, pentru ca fiecare se va comporta dupa cum se va simti mai bine, restul este teorie..Nu cred ca as putea sa-mi schimb mersul care imi place doar pentru a avea alta imagine publica.. exista riscul sa ma aleg cu platfus si m-as simti falsa..vorba ceea, CINE MA PLACE, MA PLACE ASA CUM SUNT..

La pct.2, nu prea inteleg de ce faceti atata efort sa explicati o chestiune foarte simpla : totul se va intampla dupa sufletul fiecaruia.. Nu poti sa impui inimii cum sa-ti placa sau nu o persoana..este o aberatie.Eu am spus ca pe mine ma incanta ceea ce gasesc dincolo de fizic.valoarea pe care mi-o transmite femeia care-mi place..Nu inseamna ca nu are si fizicul rolul sau , dar nu este prioritar..Este adevarat ca daca intalnesc o persoana “stearsa” ca fizic, nu-i acord atentie .Insa daca face parte dintr-un mediu pe care-l frecventez, si spiritul ei exceleaza, acoperind nesansa fizicului, atunci fiti convinse ca ma va incanta ideea sa o am ca prietena, chiar mai mult daca exista compatibilitate intre noi..Dar asta sunt eu..fiecare va reactiona dupa cum va simti ?!!!

Sunteti prea patimase , fetelor,uitand ca in final fiecare alege dupa cum simte, indiferent de parerea celorlalti..Multumesc ca v-a placut ideea femeii “transmitator”..
Cel mai frumos lucru pe acest site este comunicarea intre personalitati diferite, si pot spune ca sunt o groaza de femei “transmitator” pe aici…Incercati sa intelegeti si sa va intelegeti, pentru ca aici e o casa a sufletelor, si e pacat sa le raniti uitand valoarea cuvantului si faptul ca fiecare poate sustine o idee pana la un punct, dupa care ramane respectul fata de opinia celuilalt..Cu mult drag, Sharm

75 claudia_ana92 la 7:57 pm

mai bine ca Sharm….nu explica nimeni.clar sunt de aceeasi parere…!!!

76 claudia_ana92 la 6:23 pm

draga mea , eu nu am vazut tipa de care vorbesc la inceput…dar am vazut-o!!!
dragostea , a aparut sa-mi invaluie inima din prima zi cand am inceput sa vorbesc cu ea (ceva neobisnuit pentru mine) nici pe de-parte, fizicul ei nu m-a facut sa o iubesc mai mult sau sa scada puterea sentimentelor mele… si mi-a ramas in minte o expresie “lumea in care traim e superficiala, iar eu sunt produsul ei “, am observat asta! dar nu toata lumea e superficiala!
eu de exemplu nu ma consider asa, si acelasi lucru il astept si de la persoanele cu care am de-a face! din pacate nu toate se comporta conform asteptarilor mele , insa , cu siguranta exista si femei de calitate!!! femei cu o calitate extraordinara …

stii…este o vorba , aia ca lumea nu se schimba pentru mine…dar nici eu nu vreau sa ma schimb pentru ceilalti…nu vreau sa fac parte din “turma”…sper sa nu deranjeze pe nimeni ce scriu , dar eu asa vad in jurul meu…toti-toate , ca si o turma…ex (daca e la moda sa te vopsesti verde in cap , toata lumea asta face…) asta e spiritul de turma pe care eu nu l-am! bine-inteles am vrut sa ma refer si la comentariul tau (daca tu preferi sa mergi pe strada sau sa locuiesti intr-o casa doar cu un “suflet frumos”)

Nu draga mea , eu prefer sa merg pe strada cu cineva cu care pot vorbi…diferite subiecte , de la care probabil pot invata ceva …dupa cum spune-am NU am sentimentul TURMEI , si nu simt nevoia sa merg pe strada cu o gagica care se uita (toti-toate) dupa cracii ei….eu vreau sa fiu mai diferita si pentru asta nu ma poate condamna nimeni.
si poate din ce ti-am scris ai inteles ca nu sunt feminina…chiar sunt si ma comport ca atare!!!
sa fii iubita!

77 Alexandra (admin) la 8:23 am

As vrea ca toate femeile de pe acest site sa-si poata exprima parerea liber, fara ca vorbele lor sa fie interpretate drept atac personal si fara ca sa duca la situatii in care cineva sa simta ca nu mai e loc de ele pe acest site. Cu toate avem pareri diferite si odata cu libertatea de a ne exprima parerea trebuie sa avem si taria de a face fata contra-opiniilor. Deci Tea, cred ca ar fi pacat sa ne parasesti, e mereu nevoie de opinii, pro si contra.

Daca ar fi sa iau comentariile la aceasta poveste personal atunci m-as simti si eu atacata, pentru ca nu petrec suficient timp aranjandu-ma, pentru ca nu gatesc minunat, pentru ca mi se pune la indoiala abilitatea de a fi mama, pentru ca mi se spune ca daca port accesorii barbatesti atunci asta e motiv sa fiu exclusa drept potentiala iubita, si toate astea pentru ca nu sunt suficient de feminina? Dupa cine? Cine are dreptul sa isi dea cu parerea daca sunt feminina sau masculina?

Noroc insa ca nu iau comentariile personal si ca le iau doar ca pareri contradictorii care se intampla sa difere de imaginea pe care o detin eu despre mine insami.

Ca nota de final, ma simt mai femeie acum ca pot fi eu insami, cea oarecum baietoasa, decat m-am simtit vreodata cand incercam sa fiu feminina in sensul traditional al cuvantului si ma simteam falsa.

78 Arsena la 8:25 pm

@Alexandra (shefa- admin)
Nu stiu daca intai am fost feminista si abia dupa aceea lesbiana sau invers.
Desi am scris aceasta asazisa poveste in ideea ca nu ar trebui sa existe si alte motive de discriminare a Femeii pe langa cele care sunt deja…si incercand sa promovez mai serios sau mai ludic ideea de emancipare feminina, am vazut in raspunsuri o femeie care nu are voie sa se ingrase, sa fie altfel decat majoritatea acceptata, nu are voie sa glumeasca, nu are voie sa fie paralela cu bucataria, nu are voie sa aiba decat meserii pentru femei, iar hainele sa fie cumparate in mod obligatoriu de la raionul dedicat ei.
Acesta este portretul femeii actuale acceptate, asa arata femeia moderna..fie ea si lesbiana.
Si mai exista femei adevarate ca tine, Alexandra, care nu se tem sa fie sincere cu ele insele si a caror feminitate si senzualitate reiese din cateva randuri scrise aici, femei independente si puternice a caror cuvinte denota insa atata sensibilitate, inteligenta si diplomatie, incat prea putin conteaza daca poarta bocanci sau pantofi cu toc… pentru ca tu esti o femeie minunata si cel mai important- reala.
Restul sunt doar etichete si prejudecati.
PS: te rog sa iei personal acest mesaj :)

79 JOjo la 2:26 pm

Mariile voastre, cum le deosebim?! Ni se deosebesc ele singure fara ca noi sa facem eforturi sa le deosebim. Si alegem. Fiecare in functie de ce vrea, de ce nu are, de ce poate si cum poate si de cum intelege ea viata si sensul. Asa ca nu va mai irositi in comentarii, care mai de care, ca viata ni le da pe cele de trebuinta.

80 Andra la 6:47 pm

Tea, te salut cu drag si ma bucur din tot sufletul ca m-ai invitat la o discutie literara (cele de sant nu-mi plac) si nu despre matematica, fizica, istorie filozofie, psihologie…samd. Ocazie minunata sa ma gandesc la Garleanu si lumea sa necuvantatoare, fapt ce ma determina sa parasesc pomul si sa ating pamantul binecuvantat de cele doua categorii de oameni ale lui Steinhardt. Asa cum ai bagat de seama imi place satira si umorul si crede-ma, aici pe acest camp lesbian se gaseste din abundenta, doar noi lesbienele suntem capabile sa ne ascutim dintii , sulitele, sabiile si sa aruncam veninul si sa improscam cu noroi….si no offence ptr doamnele, domnisoarele ce sunt la inceputul acestui drum alunecos(inca nu sunt lesbiene :) ))) Dar sa nu te plictisesc prea mult, incerc sa ti dau raspuns la intrebarea ta citind acesta poezie de ..
Ana Blandiana

Descantec de ploaie

Iubesc ploile, iubesc cu patima ploile,
Înnebunitele ploi si ploile calme,
Ploile feciorelnice si ploile-dezlantuite femei,
Ploile proaspete si plictisitoarele ploi fara sfârsit,
Iubesc ploile, iubesc cu patima ploile,
Îmi place sa ma tavalesc prin iarba lor alba, înalta,
Îmi place sa le rup firele si sa umblu cu ele în dinti,
Sa ameteasca, privindu-ma astfel, barbatii.
Stiu ca-i urât sa spui “Sunt cea mai frumoasa femeie”,
E urât si poate nici nu e adevarat,
Dar lasa-ma atunci când ploua,
Numai atunci când ploua,
Sa rostesc magica formula “Sunt cea mai frumoasa femeie”.
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca ploua
Si-mi sta bine cu franjurii ploii în par,
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca-i vânt
Si rochia se zbate disperata sa-mi ascunda genunchii,
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca tu
Esti departe plecat si eu te astept,
Si tu stii ca te-astept,
Sunt cea mai frumoasa femeie si stiu sa astept
Si totusi astept.
E-n aer miros de dragoste viu,
Si toti trecatorii adulmeca ploaia sa-i simta mirosul,
Pe-o asemenea ploaie poti sa te-ndragostesti fulgerator,
Toti trecatorii sunt îndragostiti,
Si eu te astept.
Doar tu stii -
Iubesc ploile,
Iubesc cu patima ploile, înnebunitele ploi si ploile calme,
Ploile feciorelnice si ploile-dezlantuite femei…

Acesta este cu dedicatie :P

Ion Minulescu

Primavara inutila

Sufocată de viaţa cu program
Şi de-acelaşi “va urma” cotidian
Al savanţilor cu barbă, cu şoşoni şi ochelari -
Pedagogi şi profesori octogenari
De algebră, geografie şi pian -
Primăvara
A izbit cu pumnu-n geam
Şi-a fugit din pension
De la “Notre-Dame de Sion”.

I-am citit isprava-n calendar
Şi-am pornit îndată după ea
S-o-ntâlnesc în Cişmigiu
Sau la Şosea,
Cum făceam alt’dată-n fiecare an,
Când eram şi eu ca ea – un licean
Cu frecvenţa cursurilor pe… trotuar…

Dar de data asta, nu ştiu cum,
N-am dat nici măcar de urma ei pe drum….
Poate n-am mai cunoscut-o eu…
Poate drumul ei şi drumul meu
S-au schimbat de mult,
Şi-acum
Nu mai fac acelaşi drum…

Sau pe drumul de la Ateneu
Până la Şosea
Şi hipodrom
Primăvara n-a-ntâlnit în capitală nici un om
Să-i ureze ca pe vremuri “bun sosit”.

Şi probabil că de ciudă în oglindă s-a privit,
Şi-a dat seama c-a visat,
C-a spart geamul doar în vis
Şi că visul evadării n-a fost vis adevărat!…

Primăvară, primăvară,
Inutila mea fecioară,
Nu cumva te-ai sinucïs?…

Sper ca nu ai vrb serios cand ne ai scris ca urmeaza sa parasesti acest site ..e distractiv nu crezi ? :)

81 Arsena la 6:53 pm

Alexandra, esti geniala!

82 tina la 9:26 pm

am stat si am citit toate comentariile voastre din nou, si din nou am observat ca multi au inteles gresit multe chestii asa a plecat si Tea,adica noi nu vrem sa suparam pe nimeni, adica eu personal daca am lasat vreun com care s-ar putea sa fi suparat pe cineva scuze .

si ii dau dreptate claudiei , da te poti indragosti virtual , de sufletul acelei persoane ,credeti-ma am vazut fete frumoase, mai tata de mureai langa ele dar asta trece nu-i poti sti niciodata sufletul . fata pe care o iubesc e foarte frumoasa si eleganta, cea mai eleganta fata care am vazut-o vreodata ,dar nu asta ma atras la ea ,(de fapt nu, mint, prima data cand am vazut-o de asta m-am dus la ea ca era frumoasa si am vrut sa o cunosc doar asa de pleasca ,sa vad ce-i poate capul). i-am iubit sufletul si da nu as vrea sa merg cu o gagica pe strada si sa fluiere toti obsedatii dupa ea nu .

deci asta e o opinie nu va suparati fetelor va pooop a fiti iubite

83 claudia_ana92 la 7:15 am

tina , eu nu mi-am propus sa supar pe nimeni pe-aici…dar deh , fiecare intelege ce vrea…
pur si simplu imi sustin ideile cu tarie…si dau exemple (unele se simt jenate)…dupa cum se vede…sa fii iubita

84 tina la 10:58 am

eu personal nu ma simt jenata, adica fiecare are dreptul la opinii nu nu trebuie sa ne suparam. fiecare spune ce gandeste. cine vrea ia in calcul sfatul, cine nu, nu .;)

85 Ana la 9:35 pm

Hmmm mie imi place iubita mea care e putin baietoasa. Asta nu inseamna ca ii lipseste feminitatea. Eu zic ca gusturile nu se discuta si fiecare dintre noi ajungem sa iubim o femeie care are calitatile care ne lipsesc noua sau ni le dorim. Eu sunt feminina si mai finuta si totusi mereu mi-as fi dorit sa fiu mai baietoasa doar ca nu am reusit :) De aceea probabil prefer femeile mai baietoase. Iubita mea ar fi dorit sa fie mai feminina asha ca ne completam reciproc si iubirea e mare. Nu conteaza daca e baietoasa sau feminina conteaza sa le iubiti si sa fiti iubite. Va doresc toata fericirea din lume.
Ma bucur ca exista site-ul asta. Amandoua va citim cu drag.

86 claudia_ana92 la 7:14 am

sa fiti fericite…si va felicit pentru faptul ca nu tineti cont si de alte aspecte atata timp cat exista dragoste intre voi…

87 Ana la 8:19 pm

Multumesc, multa iubire si fericire iti doresc si eu tie.

88 JOjo la 8:07 pm

Rog imperativ administratorul, sa se gandeasca de 3 ori, pana va da drumul cu un click, comentariillor trimise de Andra catre publicare, care nu sunt comentarii. Sunt niste luari in deradere. Remarci basesciene. Propozitii de fond fara esenta. Nimic de invatat din asta. Fara un scop in a intelege problema, sau spre a evolua in a cunoaste ce anume din subiect ii place fiecarei participante la discutie. La un moment dat spune ..citez..
.Andra 18/10/2011 la 5:41 pm

Funny poveste:))))
spre sfarsit am ras cu iubita mea in hohote;))) “femeie- cocalar” sau “femeie gay-pitipoanca”:))))))
Esti tare femeie;P

Andra 21/10/2011 la 4:45 pm

Cum ti se pare Aresena imaginea unei femei..:)))), cu tocuri de 12 cm ..gata cremuita …si cu cratita in mana:))))…mann:)))),

Si atrag si eu atentia la fel ca si Tea ca remarca Arsenei nu a fost conforma cu subiectul si ca a lansat un atac. Negandit probabil. Rautacios. Si cu adresa.

”Ce interesant, unii barbati si unele lesbiene sufera de misoginism.
Femeia trebuie sa umple casa de creme, sa poarte tocuri din cauza carora are entorse si sa stea la cratita ca sa fie feminina?
Hm, din ce in ce mai captivant…
:)

Nu suntem aici sa ne luam peste picior, sa ne luam in deradere, sa ne aratam superioritatea ideilor. Ci pur si simplu sa ne spunem ca intre surori ceea ce adoram, ce vise avem si ce dureri sufletesti ne apasa, sa primim mangaiere, intelegere, si un sfat prietenesc. Nu sa fim ca niste combatante pe un front de lupta si sa ne ”impuscam” ”inamicii” cu cuvinte ne la locul lor, ca mai apoi sa infigem steagul mandriei in rana celui ”atins”.

89 Alexandra (admin) la 11:08 am

JoJo, politica mea de administrare e ca doar comentariile evident abuzive si care ataca o anumita persoana nu vor fi publicate. Altfel se cheama cenzura. Iar comentariile Arsenei si Andrei nu se incadreaza in aceasta categorie. Fiecare isi exprima opinia liber iar unele dintre noi au o doza sanatoasa de ironie si sarcasm dar asta nu inseamna ca comentariile lor trebuie luate ca atac la persoana pentru ca nu sunt.

Va rog nu mai luati comentariile atat de personal pentru ca nu sunt. De altfel JoJo, si Arsena si Andra s-ar putea considera indreptatite sa se simta atacate de comentariul tau.

Rog pe toata lumea sa continue discutia fara sa luati personal fiecare comentariu si fara sa aratati cu degetul. Dezbateti problema nu persoana.

90 Arsena la 8:42 pm

Tea….no, daca la inceput nu ma asteptam la prea multe raspunsuri la retoricele intrebari, acum cu siguranta sunt depasita de situatie.
Pana la urma, eu sunt cea cu limbajul slobod si cea care te-a suparat fara voie, asa ca te rog, nu trebuie sa parasesti site-ul si grupul pentru asta…

91 Tea la 9:05 pm

Andra..

Sunt prea batrana si nu mai am atatia dinti de muscatura buna.

Asa se intampla logic, plecam si sosim undeva. Plecam pentru o clipa, pentru un ceas, pentru o viata, poate nu trebuia sa plecam, dar problema nu-i asta, ci faptul ca sosim undeva, totdeauna sosim undeva, poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie, nu sosim unde-am vrut dar sosim undeva si cata vreme sosim undeva totul e logic chiar daca logica si fericirea sunt lucruri total diferite, totusi am plecat si am sosit undeva, am gresit drumul, dar am sosit undeva, dar cand nu mai sosim nicaieri totul devine ilogic. Spre ce ne ducem daca nu sosim nicaieri?

Doar un pas ne desparte. Nu stiu daca pasul absent e al meu sau al tau. Tu stai pe un mal al lui eu pe altul si intre noi curge noaptea. Ca sa ajungem atit de aproape ca sa raminem atit de departe doar un pas ne desparte si intre noi curge noaptea continuu prin pasul absent.

Multumesc ca te-ai gandit la un raspuns si ai ales Ana Blandiana.

92 Cathy la 9:31 pm

Arsena, daca as putea, ti-as da un “like” la comentariu, dar nu se poate. Da, Alexandra (admin) impreuna cu SHARM ating mereu miezul subiectului. Keep going.

93 Laura la 4:42 am

Eu sustin ceea ce Tea a vazut. Nu s-a aparat pe ea. Da, suntem liberi sa ne exprimam opilniile si sa ni le asumam. Fiecare s-a exprimat, si-a spus parerea, ne-ati povestit cum va place si de ce va place, ce nu va place, dar ca sa ajungem sa satirizam cu satarul, si sa ironizam ceea ce celorlalte le place sau nu, sa reducem femeia la stadiul de ”cremuita” pe tocuri cu entorse, cucuie, si mai stiu eu ce dizabilitati..e urat. Si sunt sigura ca Tea nu s-a simtit atacata, nu s-a suparat si enervat, pentru ca sunt sigura ca stie destule despre viata, din ce citesc ca a scris, e relaxata femeia, doar ca nu ii place sa se vorbeasca urat despre femei in general, sa fie parodiate ca in emisiunile ce in puii mei!!

Si culmea tot de catre femei, care dragele, zambilele, floricelele, iubitele de ele, ne spun ca iubesc alte femei, dar nu pe toate, doar pe unele, care nu sufera de entorse, nu sunt misogine si ce-or mai fii ele in miicimea lor de femei reduse(scuze, dar asta s-a vazut, nu eu zic asta despre femei). Si facea un apel catre feminitate. Fara nicio obilgatie sau constrangere. La libera alegere a fiecareia. Stam seara unele din noi ca in ”familie” si ne delectam de umorul si satira acestui site, comentarii care mai de care mai siropoase, fetite de 12 ani care stiu deja cine sunt, adolescente iesite din gaoace si care emit teorii ”profunde” despre viata si iubirea fata de femei, multa confuzie, cam prea multa suferinta. Nici mie nu imi vine sa rad, din contra, apare mahnire, un soi de dezamagire, pentru ca surorile mele, se scald in astfel de trairi. Si cate dintre noi care ”vad” iau atitudine ?. Sa ne iubim mai mult dragelor. Atat.

94 Arsena la 8:51 am

Auci, mesajul a ajuns unde trebuie :)
No comment.

95 Arsena la 9:27 am

@pentru cele pe care le-am suparat cu Äcel comentariu.

Eu stiam ca intrebarile sunt ca sa primesti raspunsuri la ele. Pro sau contra. Atat.
Sa formulezi o intrebare nu inseamna sa acuzi.
Eu imi asum intrebarea si limbajul acesteia si daca am suparat pe cineva cu asta imi cer scuze inca o data, restul sunt speculatii la care nu am nici o intentie sa intevin.
Si pentru ca mi se pare ca s-a exagerat foarte mult. asa incat chiar nu se mai pune problema sa-mi mai pastrez umorul, am sa adaug si acel comentariu al meu controversat aici:

“Ce interesant, unii barbati si unele lesbiene sufera de misoginism.
Femeia trebuie sa umple casa de creme, sa poarte tocuri din cauza carora are entorse si sa stea la cratita ca sa fie feminina?
Hm, din ce in ce mai captivant…”
Asta e tot ce am scris., ca UNII barbati si UNELE lesbiene sufera de misoginism.
Nu am directionat absolut in nici un fel si nu am ACUZAT pe nimeni!

Si apoi am scris o INTREBARE, adica o fraza cu semnul intrebarii la urma, mai exact: “Femeia trebuie sa umple casa de creme, sa poarte tocuri din cauza carora are entorse si sa stea la cratita ca sa fie feminina?”
Iar apoi am scris doar “Hm, din ce in ce mai captivant…”
Ca sa spun clar, eu nu am acuzat si judecat pe nimeni- poate doar pe mine, desi eu insami m-am simtit atacata presupunand ca as fi mai baietoasa – de cele care va considerati atat de indreptatite sa judecati, care ati scris atatea remarci despre cat de aiurea este sa porti accesorii masculine, despre faptul ca acea femeie mai “macho” nu este femeie, ca va doriti o femeie care sa nu arate ca un gardian sau ca ati vrea sa iesiti cu o femeie care este curata…ca si cum sa fii mai altfel inseamna opusul?
Eu am schimonosit Femeia???!!!

Aveti dreptul la opinie, ca si mine, doar ca atata timp cat v-ati exprimat-o voi, era in regula si noi -celelalte cu alte pareri v-am respectat opinia- chiar si dureroasa pentru noi, iar in momentul cand am indraznit sa pun eu o intrebare legata de ceea ce ati spus, acum sunt aspru judecata.
Cred ca eu am fost acuzata chiar direct pentru ceea ce am scris si as avea mai multe motive sa sa ma simt ofensata, dar- asa cum spune si Alexandra, am luat comentariile doar ca niste opinii pro sau contra.
Nu mi se pare nici drept si nici justificat conflictul aparut si sunt foarte dezamagita, dar nu asta este relevant.
Nu toata lumea poate fi printzesa din poveste sau gardianul-femeie de 180 de kg, dar cred ca ne putem suporta reciproc asa incat sa ajungem sa putem purta macar o conversatie fara sa ne linsam partenerii de discutie.

Atata timp cat iti asumi o opinie, iti asumi si faptul ca poate fi combatuta, asa cum eu mi-am asumat tot ce am scris, desi nu pot spune ca mi-a placut sa fiu in rolul celui care e sursa neintelegerilor.
Si da, in acest moment nu mai am pic de umor, asa puteti lua ceea ce am scris ca atare.
Numa bine tuturor.

P.S.:
Si serios, daca ati reciti comentariile ati vedea ca cele care se simt acuzate sunt tocmai cele care au lansat cele mai multe acuze, simtindu-se indreptatite din cauza ca am folosit cuvantul”misoginism”… ?
Cu ce drept ??? Sau am eu mai putine drepturi? Nu inteleg.
Eu nici nu am avut adus acest lucru in discutie pana acum, dar nu-mi place sa fiu provocata.
Atat am avut de spus.

96 Lolly Pop la 2:25 pm

suntem toate o apa si-un pamant..plamadeala buna la inceput, pe parcurs apar fisurile:)) si toate imbatranim, ne zbarcim, ne ramolim la minte, desi toata viata am intretinut-o prin exercitiu de invatare si memorare. pensia e tot aia. nu mai bine iesim la un ceai, radem si de noi, nu numai de altii mai prosti ca noi sau poate mai visatori, sarutam mai mult, imbratisam mai strans, urmarim miracolul naturii, decat sa ne pierdem vremea pe internet in tot felul de contre? va las, ies la un ceai, de care s-o gasi, si pe prima femeie care imi iese in cale o strang in brate;) cu cat mai multe cu atat mai frumos;)

97 Arsena la 4:16 pm

:)

98 Andra la 4:07 pm

Dragele mele surori JOjo si Laura..

Va rog foarte condescendent sa nu mai fiti atat de vehemente si ….poate ne asezam la masa tratativelor in fata unui ceai sa discutam amiabil, considerand ca fiecare are dreptul la o parere pro si contra. Chiar daca pe alocuri aceste discutii sunt presarate cu unele nuante de umor , mai mult sau mai putin digerabile, asta nu face decat sa ne relaxeze si sa ne descreteasca fruntile dupa zi plina de lupta incrancenata ptr existenta. :P Asa ca eu va propun sa lasam la o parte sarcasmele si atacurile vadit dezaprobatoare si sa putem discuta intr o nota destinsa , placuta ca niste doamne civilizate ce pretindem ca suntem ! Si as face apel la intelegere din partea voastra sa nu ne erijam in liderul acestui site care dupa parerea mea si nu numai a mea gestioneaza destul de bine tot ce se publica.

99 claudia_ana92 la 10:19 pm

wow…atmosfera s-a infierbantat dupa cum se vede :) )
mai bine , hai sa ne racorim…:)) eu deja m-am saturat sa-mi exprim trairile la povestea asta.

100 tina la 11:05 am

da sa stii ca frige rau, si asta nu e vina lui arsena, ea si-a spus opinia, numai ca altii au facut din tantar armasar ,si au inteles lucrurile pe dos …;) . sa fiti iubite fetelor cu cine vreti ca e feminina, ca e baiatoasa, e un suflet ,

101 jalyl la 7:38 am

buna! tulburati apele degeaba. fiecare cu ce il doare, fie feminina, fie mai baietoasa. tot ce conteaza e sa te intelegi cu ea si sa iti fie suflet pereche sau macar sa iti dea impresia asta. aspectul fizic trece, ce ramane sunt clipele frumoase petrecute alaturi de acea femeie cum o fi ea… zi faina

102 Lolly Pop la 9:39 am

Tea, as vrea sa te cunosc mai bine!! Am eu sentimentul ca esti cea pe care o caut! Si nu ma mira ca ti se dedica poezii:)

103 Alexandra (admin) la 10:41 am

Comentariile publicate sub diferite nume dar care provin de la aceeasi persoana nu vor fi publicate intrucat nu sunt menite decat sa incinga si mai mult discutia. Daca aveti ceva de spus va rog folositi nick-ul pe care l-ati folosit initial. Multumesc de intelegere.

104 Andra la 10:49 am

Foarte interesant Alexandra (admin)
Am o intrebare : ..pana la povestea Arsenei, ai realizat ca dragutele mele surori, colege, zambilele, floricelele..folosesc undercover nick uri diferite si nu numele initial? ;P

105 Zaza la 5:00 am

Of! :) )) Arsena… Si eu am atractie catre imbracamintea barbateasca insa nu sunt deloc baietoaica. Imi place mult sa-mi protejez iubita dar nu sa o domin si am o atractie pentru cele feminine. Candidata ideala este cea din zodia Rac. Funny dar am constatat tarziu ca toate iubitele mele cat si iubirile mele secrete sunt numai din zodia Rac. Am avut o relatie cu cineva din alta zodie timp de 2 ani si 1 an jumatate l-am petrecut certandu-ne. Am sfarsit relatia cand in secret m-am indragostit de o femeie… Din zodia rac. :) ))
Mereu am fost atrasa de cele feminine DAR am avut pretendente masculine carora desi flatata de atentia lor, eu nu le impartaseam deloc dorinta.
Asadar, feminina all the way si daca cu putinta din zodia Rac.

106 Arsena la 3:42 pm

:) )) Da, am retinut: rac
Mersi de raspuns.
Si eu am avut relatii cu fete dintr-o sg zodie, si culmea…cu acelasi nume :) dar nu mi-am propus asta, asa s-a intamplat. No, macar nu am fost mustrata ca am confundat numele actualei cu fosta :D
In privinta strict a gusturilor fiecaruia aici un este domeniu in care nu ma bag in vreun fel.
Mie personal imi plac si femeile clasice/feminine si cele mai interesante macho, dar si barbatii mai deosebiti. Sunt mai liberala la capitolul preferinte :) dar sunt curioasa sa stiu ce simt si ceilalti din jur, asa ca cercetez :)
Numai bine.

107 Zaza la 1:16 am

:) )) Fireste ca nu am sa cred acum ca eu trebuie sa ma limitez la zodia respectiva. Doar ca este amuzant sa observi asta. Si ce ma face fericita este sa citesc ca mai sunt si alte “victime” . Nu neaparat ale zodiei Rac… Dar care trece prin asta.
Oh… Cu acelasi nume? Haha. Parca si vad..
- Si cum o chema pe fosta?
- X.
- Si pe cea de inaintea ei?
- Tot X.
- Si pe cea de inaintea ei?
- Sa sti ca nu am sa-ti spun nimic nou.
:) )

108 Gigi la 7:16 am

La mine asta cu fetele masculine si cele fem nu prea cred ca se potriveste, imi place sa ma imbrac baieteste,am fost de multe ori criticata,supusa la discutii ca ar trebui sa ma schimb,dar de felul meu sunt o pers caruia nu i pasa,imi place asa cum sunt,nu am parul scurt , nu cred ca mi ar sta bn , ci din contra il am foarte lung,imi place sa protejez,iar cu dominatul ,nu cred ca intr o relatie ar trebuie sa domine cnv pt ca s ar crea un dezechilibru, ma mai duc si la kick boxing,deci am intr adevar o parte masculina dar mie imi plac foarte mult fetele baietoase,tunse scurt,cu atitudinea ,,nu mi pasa”deci sunt un fel de gay,sau cv?Fiecare are felul lui de a fi ,nu ar trebui de acum sa ne catalogam,sa ne bagam in niste categorii,pur si simplu esti un suflet , un amalgam de sentimente si ganduri,faci ce vrei cu viata ta ,te consideri ce vrei,cel mai bn e sa te accepti:esti un ciudat,la fel ca ceilalti…

109 OPi la 9:07 am

“deci sunt un fel de gay,sau cv?”
*sigh* Am mai întâlnit o frază asemănătoare într-o poveste aici, suna cam așa: “(tipă mai băiețoasă către altă tipă băiețoasă) Păi cum să fim împreună, asta ar însemna că suntem homo!”. Mda, e la fel de logic precum e a susține că toate fetele care ies cu băieți feminini sunt lesbiene. Îți place, go for it.
P.S. Îmi place ultima idee și mi-ar plăcea să fie așa, dar…

Cât despre cele două “puncte fierbinți” ale discuției:
Cred că nimănui nu-i plac oamenii respingători din punct de vedere fizic; fiecare are propria concepție asupra “frumosului” – ce mie nu-mi place alții cauta. Iar în cazul în care nu ești asexuală, nu văd cum ai putea exclude complet din discuție partea estetică.

Am o preferință pentru fetele cu caracter feminin și coloană vertebrală. Plus că sunt sapiosexuală. Dacă se comportă ca o bădărancă care nu e în stare să lege doua fraze, nici măcar amică nu o pot considera.

110 Arsena la 9:59 pm

Dragut :)

111 mile la 4:21 pm

hmmm….nu vreau sa fiu inculta dar imi poate spune cineva ce inseamna sapiosexual?
n-am auzit in viata mea de asta…
oricum suuper povestea ta.
am o intrebare: daca vezi pe strada sau oriunde o fata mai baietoasa,care e primu lucru ce iti trece prin cap?
te gandesti ca e lesbiana?

112 OPi la 3:43 pm

Sapiosexual – atunci când consideri inteligența cel mai atrăgător “lucru” la o persoană (dpdv sexual); te simți atras/ă de oamenii foarte inteligenți.
Nu este numai simplă admirație, este atracție sexuală față de persoane cu un intelect ridicat.

113 OPi la 5:09 pm

Umm, scuză-mă Mile, dar nu am înțeles exact cui i-ai adresat ultima întrebare [eu am publicat aici un simplu răspuns, nu o poveste, deși cuvântul de legătură "oricum" și faptul că nu ai schimbat subiectul căruia i te adresezi mă fac să cred că vorbeai cu mine; dacă nu, scuze ^_^]
În legătură cu “tipa băiețoasă pe care o vezi pe stradă” – eh, n-ar fi cinstit să mint și să spun că nu-mi trece prin gând “Ah, e draguță, s-ar putea să fie gay… sau să-i placă într-o anumită măsură fetele” – caci majoritatea fetelor baietoase sunt in mare, din pacate, hetero.
Lesbienele au o grămadă de “semne distinctive” după care pot fi recunoscute, dacă îmi permiteți să spun așa.

114 mile la 6:09 am

Salut Opi. ma bucur ca ai raspuns. am pus intrebarea si asteptam un raspuns. nu are importanta cine mi-l da. am cautat si pe net si n-am gasit nici o definitie.deci multumesc ca m-ai luminat:)
In legatura cu fetele baietoase,eram curioasa sa aflu pareri,pentru ca si eu sunt mai baietoasa de felul meu dar sunt hetero, si ma intrebam : “oare cei care ma cunosc,si m-au cunoscut, s-au gandit vreodata ca as fi gay?”
in plus si eu la randu meu cunosc fete baietoase,ar putea fi gay?
n-am cunoscut niciodata personal o astfel de persoana,dar cine stie poate au fost si nu mi-am dat seama.
tu vorbesti de “semne distinctive”, waaaw adik totusi se recunosc?
hmm…foarte tare,imi place sa invat despre voi :) :D
bine ce e drept ca am vazut niste poze pe facebook cu astfel de fete si (fara sa jignesc pe cineva) nici nu aveam cum sa nu imi dau seama k is gay, dar altele is asa de feminine si de dragute incat bagi mana in foc pentru ele ca nu sunt gay.
oricum in ultima perioada am invat multe despre persoanele gay,si e suuuuper sa stai de vorba cu ele,poti dezbate orice subiect si ai ce invata.
asa ca jos palaria pentru voi!:*
va pup

115 Anonim la 11:54 am

da-mi si mie exemple de semne distinctive de recunoscut plzzz:D

116 OPi la 11:38 am

Sunt destul de multe.
Dacă te pricepi bine la engleză poți citi “effingdykes”, un blog scris de o tipă care povestește întâmplări amuzante, mai toate gay-centered. De obicei la sfârșitul articolelor sale analizează câte un lucru sau comportament specific tipelor gay. Chiar recomand tuturor să citească blogul ăsta, e destul de relaxant și haios. Plus că mai înveți câte ceva :]]

Acuma, mai sunt indiciile alea pe care le știe toată lumea:
{ATENȚIE, astea se aplică mai mult la cele boy-ish și în niciun caz nu sunt reguli bătute în cuie – aspectul fizic al unei persoane nu îți va spune niciodată cu siguranță orientarea sexuală a acesteia}
- părul scurt [stereotip], messy sau “ciopârțit”
- piercing-uri “la vedere” [mai rar tipe hetero cu pirsuri pe fată... din proprie experiență și fără obiectivitate, tipele cu pirsuri sunt cel putin bi]
- cămăși [cu precădere în carouri :]]
- felul în care merg [nu foarte feminin dar nici ca ultimul cowboy... e greu de explicat]
- fi atentă la interesele tipei: de obicei sunt orientate spre latura “umană” [drept, psihologie, litere, științe politice, pană și medicina]
- unghii scurte
- înclinații sportive [heh, nu-i deloc obligatoriu]
- înclinații artistice [au făcut o școală/liceu de arte, desenează, scriu etc]
- sunt vegetariene sau vegane
- HIPSTER [haha, dacă nu știi ce e, google-este definiția și niște imagini. the retrofuturist edgy chick who's so unique you don't deserve to breath the same air as she does xD ]
- le plac pisicile / au pisică [after all, lesbians love pussy]
- n-o să prea vezi tipe gay purtând accesorii dubios de feminine [iar dacă fac, în cazul femme-lor, vor fi "destul de foarte" colorate și dulcici]
- destul de multe preferă berea… băută direct din sticlă [dar având în vedere ieftinitatea acestui nectar bahic, majoritatea tinerilor preferă berea]
- cu cât e mai hippie și mai pacifistă, cu atât creste posibilitatea ca ei să-i placa fetele
- nu se pisicesc asa cum fac tipele hetero când vor ceva; deobicei se orientează mai mult spre “puppy cute” [și asta e greu de explicat dar...]
- privind superficial as putea spune că sunt la două extreme: ori foarte timide și le e greu să privească alte tipe în ochii ori foarte tupeiste și pline de încredere [dar deobicei e prima variantă - mai ales când vine vorba de o tipă pe care o plac]

Am obosit și nu știu ce să mai scriu, cred că ajung astea
^_^

117 michela la 7:36 pm

Ok mersi frumos la treaba cu pisicile mai lovit in plin, ca io am pisica si o ador si la inca cateva mai, mai nimerit orcum mersi voi tine cont ms:* Si stau si ma gandesc cate am vazut aseara in alexander dar cum ai sp tu toate timide, si am observat ca baieti se baga in vorba cu o lejeritate si in atingeri n-au nici o inhibitie. In schimb fetele neaaa toate linistite.

118 Sunttot Ceeacesimt la 5:11 am

Salutare!
Sunt adepta tocurilor, fuselor, fardurilor…al feminitatii. Asa am fost dintotdeauna. Femeia nascuta sa fie “mami”…Ma atrag femeile mai baietoase. Pentru atitudinea lor. Eu sunt o sensibila si emotiva…femeile mai dure ma fac sa ma simt in siguranta, protejata, si mai presus de tot iubita…Adica deh!..Daca ma uit la un film romantic sau dramatic pe mine ma buseste plansul :D . Atunci am nevoie de cineva care sa ma ia in brate si eventual sa faca misto de mine ca ma emotioneaza toate prostiile… Si din ceea ce am vazut pana acum as putea spune ca lesbienele se impart simplu in doua categorii: cele care se identifica prin”ea” si cele care se identifica prin “el”.

119 mile la 8:28 am

hei te-am recunoscut!
am inteles…
dar atunci cand ambele sunt feminine sau ambele baietoase,(se poate si asa nu?),atunci nu mai exista acei “el si ea”, cum e?
pf…m-am zapacit de tot..

120 Sunttot Ceeacesimt la 6:54 pm

Mile…ti-am spus ca nu sunt buna la prinselea :D …mereu ma prinzi sau ma recunosti:)))
Femeile care iubesc femei, le iubesc pentru ceea ce sunt . Si oameni sunt de tot felul. Orice combinatie e posibila…Depinde doar de imprevizibilul scanteii dragostei

121 tina la 11:26 pm

eu is genul baietoasa sau jumate jumate ca plang si eu tare cand vad o drama romantica si acum sa fim seriosi mai toti plangem cine nu a plans la filmul indian prieteni mei elefantii chiar si fratemiu care credeam ca nu are suflet in el a plans :) )),si mili nu exista el si ea exista ea si ea ;) ) pe bune acum orice fata baiatoasa feminina are ceva feminin in ea :D am cunoscut fete baietoase tatuate din cap pana in picioare de imi era si frica sa scot vreun cuvant gresit si le-am cunoscut si sensibilitatea si le-am vazut si plangand, deci e EA si EA

122 mile la 6:08 am

da tina stiu ca este “ea si ea”. clar.
dar eu la altceva ma refeream,poate m-am exprimat gresit. oricum pana la urma am inteles. sper ca nu deranjez cu intrebarile, mereu pun intrebari,curioasa ce sa faci…
si imi place ca mereu invat cate ceva.
cat despre tine tina ma bucur ca iti mai gasesti timp sa imi scri ceva,banuiesc ca sti cine sunt.
bye