Am doar 12 ani, dar sunt sigura de orientarea mea lesbi

37 comentarii

Din categoria: Eu sunt lesbiana>De ce sunt lesbiana

Varsta: Sub 19 ani Moment marcant: Adolescenta

Buna, dragele mele “colege” de sentimente. Am o varsta foarte frageda, deci majoritatea care imi vor citi povestea vor crede ca este vorba despre schimbarile hormonale si despre faptul ca vreau sa explorez. Dar nu! Am doar 12 ani si sunt sigura de alegerea pe care vreau sa o fac.

Totul a inceput cand aveam 6 ani. M-am sarutat cu vara mea din joaca, atunci nu stiam ce este acela lesbianism, dar i-am vazut pe parintii mei sarutandu-se si am zis sa incercam si noi. De atunci, pe cand altor fete de la gradinita le placeau baietii, eu simteam ca baietii sunt buni amici, dar nimic mai mult.

Pana la varsta de 10 ani, nu am mai dat importanta acestui lucru. Dar atunci, intr-o tabara cu clasa, m-am indragostit de un baiat, care intr-un final mi-a frant inima. Am aflat ca lui ii placea de o alta fata, si a stat cu mine o saptamana doar asa, de forma. La 11 ani, m-am indragostit de acelasi baiat, dar am avut o relatie de lunga durata, pana cand nu mai simteam nimic pentru el. Cand il sarutam simteam scarba, imi era sila sa il iau si in brate, pana am hotarat sa ma despart de el.

Acum, la 12 ani, un grup urias de factori mi-a starnit enorm iubirea fata de fete. In primul rand, tatal meu a inceput sa bea, sa faca scandal, insa mama nu vrea sa se desparta de el, cu toate ca sta numai vanata, iar eu sunt nevoita sa stau incuiata cate patru sau cinci ore in baie, pana ce ii trec dracii si adoarme. Vreau sa zic ca sunt traumatizata, ma trezesc noaptea cu frica sa nu cumva sa o fi batut rau pe mama si sa ma bata si pe mine.

In al doilea rand, fratele meu de 19 ani se drogheaza, fura si sta plecat de acasa si cate o luna. In al treilea rand, mi-am mai incercat norocul cu trei baieti, in speranta ca o sa trezesc o dorinta de a fi cu un baiat pana la sfarsitul vieti, insa nu a fost asa. In prima relatie, baiatul cu care am stat s-a despartit de mine, pentru ca nu voiam sa il sarut frantuzeste. Asta mi se pare o prostie, caci am stat numai patru zile cu el, iar eu voiam sa il cunosc mai bine.

A doua relatie a durat noua zile, pana cand m-am despartit de acel baiat pentru ca incepuse sa se poarte urat cu mine, sa stea mai mult cu grupul sau de prieteni si sa ma jigneasca. Ultima relatie, in care am fost complet dezamagita, s-a terminat ieri dupa o lunga durata, de 3 luni si jumatate. In prima luna credeam ca mi-am gasit in sfarsit dragostea si ma simteam extrem de relaxata. Insa aveam sa aflu de la cea mai buna prietena, de care sunt acum indragostita, ca el statea in acelasi timp cu alta fata.

I-am spus clar sa aleaga intre mine si ea si a zis ca isi cere scuze, sa ii mai dau o sansa, caci a gresit si ii pare extrem de rau. Iubindu-l extrem de mult, i-am dat a doua sansa, ceea ce a fost cea mai mare greseala. A devenit distant, nu mai vorbea cu mine decat cand si cand, mai mult pe mess. Cu toate astea, am decis sa continuu relatia, desi nu se putea numi asa.

Astazi de dimineata, cand am iesit afara, am vrut sa ma duc sa il chem si pe el. Cand colo, el, cu fata aceea cu care statuse in timp ce statea cu mine, se sarutau pasional in scara lui. M-am simtit vulnerabila, lipsita de orice speranta si m-am despartit imediat de el. Vreau sa spun ca prietena mea cea mai buna, de care am mentionat mai sus si de care sunt acum indragostita, a fost mereu alaturi de mine, m-a sustinut mereu, caci si ea a trecut prin acelasi lucru, cum am trecut si eu in ultima mea relatie.

Nu stiu ce sa fac, este in clasa cu mine si simt de mult timp o atractie pentru ea, dar nu ca si pentru baieti, simt o atractie puternica, simt ca vreau sa o sarut si sa o tin in brate mereu. Cum as putea sa ii spun acest lucru, nu numai ei, ci si mamei mele (caci cu tatal meu nu am ce discuta)?

Cum credeti ca vor reactiona atat ea, cat si mama mea? Va rog sa nu va legati de mine numai pentru ca sunt asa mica si sa imi raspundeti la intrebare cu seriozitate.

Povestea anterioara:

Urmatoarea poveste:

{ 37 comentarii }

1 carla la 3:31 pm

Deci pe mine ma ia capul definitiv!Relatii la 12 ani???Nici nu stiu ce as putea sa comentez,sunt blocata.12ani inseamna clasa a V a nu?Ce sa-i spui maica-tii?Ca nu ai ce.Nu poti vorbi de relatii la varsta asta,nu stii ce implica o relatie.La 12 ani sa iti asumi orientarea sexuala,desi nu ai consumat nicio relatie sexuala,imi pare aberant.Mai bine ma opresc aici..Mie imi pare incredibila povestea,situatia…Am nevoie de o tarie,pe bune!

2 tina la 12:52 pm

sincer si yo am nevoie de una dupa ce am citit asta ,dar totusi gandestete ai 12 ani nu poti sati dai seama ce e aia o reletie ,oricum nu st ce sati zic ,doar sa te mai gandesti ,observ ca nu ai o viata tocmai buna cu tatal si fratele tau asta te maturizeaza da ai grija nu fa un pas gresit cu prietena ta sa nu o perzi inca esti mica daca ma intelegi ce vreau sati spun si “relatile” cu baieti care iai avut pana acuma asta nu e iubire e copilarie

3 alexa la 3:48 pm

vreau sa spun din start ca citind povestea ta mi-au trebuit minute bune sa-mi revin. Mai exact abia mai puteam sa respir Draga mea la 12 ani sunt fetitze care sunt inca in faza cu papusi revista Pop corn discutii nevinovate intre colegile de scoala pe cand la tine constat ca deja ti-ai inceput viata sexuala avand si relatii de lunga durata de 8-9 zile. Intr-un cuvant sunt interzisa. Sfatul meu asa ca intre colege cum mentionezi tu ar fi ca trebuie sa mai astepti un pic. Sa lasi deoparte si baietii si fetele sa-ti pui oarece ordine in idei si-n planuri de viitor sa fii preocupata de alte activitati si un pic mai tarziu sa iti pui intrebari despre adevarata ta orientare sexuala.Nu cred ca acum e cazul inca Mi se invarte totul in cap incat nu pot pune cap la cap doua idei .Ma opresc aici sa vad ce parare au celelante ^”colege” ale tale

4 RefinedDemon la 4:41 pm

100% lesbiana nu poti fii. Ai fost cu baieti care ti-au placut si cu care nu. Lesbiana, nu, bisexuala, da. Nu ai garantia ca peste cateva luni sau ani o sa te indragostesti de un baiat, chiar daca pana atunci vei fii doar cu fete. Sfatul meu in privinta mamei tale: asteapta momentul potrivit. Apele par tulburi.. Sa mai cresti, sa ai prima experienta si apoi o anunti. In legatura cu prietena ta.. Sarut-o pe gura in joaca, tin-o in brate din cand in cand, tin-o de mana, fa glume pe seama asta, intreab-o ce crede despre LGBT.

5 carla la 8:38 am

Totusi,vorbim de o fata de 12 ani!Ce bisexualitate,ce lesbianism,ce relatii???Indiferent ce semnale ai la anii astia,nu e momentul sa tragi o concluzie definitiva,sa iti anunti parintii,etc.Ori eu sunt prea batrana si depasita de situatie,ori nu stiu ce sa cred…
@RefinedDemon,nu stiu cat de bun e sfatul tau.Nu incerca sa o indrepti intr-o directie care poate nu i se potriveste,nu e cazul sa influentam orientarea cuiva.Sa-si intrebe prietena,de aceeasi varsta,ce crede despre LGBT???Pai pot ele intelege ce inseamna transsexual de exemplu???
In fine..vorba Alexei,mi se invarte capul

6 carla la 9:10 am

Ah si apropos..La 6 ani te-ai sarutat cu vara ta???La 6 ani…Deci cred ca imi trebuie o foarte mare doza de alcool ca sa imi sterg din minte imaginea a 2 copii sarutandu-se…Clar,sunt depasita.La 6 ani ma pregateam de clasa I.Deh,fiecare generatie cu preocuparile ei….

7 Andra la 9:59 am

citesc de o jumatate de ora naucita ce a scris fetita aceasta ..si nu mi revin , am fumat 3 tigari una dupa alta si….am impresia ca e cea mai proasta gluma ..ori lumea asta o sa se duca drak ului..vai, ma doare capul rau !!!!! mai fetita ,stii macar sa ti schmbi tamponul? ordine in camera stii sa ti faci? l…..simt ca mi fuge lumea de sub picioare !!!!

8 Alexandra (admin) la 9:54 am

Sunt de acord ca povestea prezinta multe aspecte pe care noi ca femei adulte le consideram exagerate si poate chiar ingrijoratoare. Dar cred ca tocmai din acest motiv autoarea povestii simte ca nu poate vorbi cu o persoana adulta, pentru ca nu este luata in serios. Si aici e punctul cheie, pentru ea aceste sentimente sunt reale in contextul experientelor traite pana la varsta de 12 ani. Mi-aduc aminte si eu ce dramatisme traiam la 12 ani pe care acum le privesc ca fleacuri.
Dar la varsta respectiva au fost reale pentru mine.

Eu cred cu tarie ca orice copil ar trebui sa-si poata discuta sentimentele cu parintii sau cu un alt adult apropiat fara sa fie luat in gluma sau peste picior. Doar e la inceput de drum si invata incet incet ce inseamna viata, nu?

Revenind la poveste. Cred ca la varsta asta incepi sa te descoperi pe tine insati, incetul cu incetul. Multe fete isi aduc aminte de saruturi inocente cu alte fete, sau cum au fost atrase de o anumita fata in copilarie. Fete care mai tarziu se dovedesc a fi lesbiene, bisexuale sau heterosexuale. Cu alte cuvinte, sunt pasi intr-o calatorie de autodescoperire dar care nu inseamna 100% ca esti lesbi.

Faptul ca aceste experiente si ganduri se intampla la o varsta frageda nu inseamna decat ca unele fete sunt mai precoce decat altele (eu personal m-am trezit la viata mai tarziu, la 12 ani nu ma gandeam decat la lego, sport si scoala, nu la fete — ele au aparut mai tarziu, pe la 25 de ani ;-) ). Cred ca de-a lungul adolescentei tale vei avea mai multe experiente (mai mult sau mai putin serioase/semnificative) atat cu fete cat si cu baieti. Doar timpul va spune care este orientarea ta sexuala. La varsta asta e imposibil de spus.

Mai important insa e ca tu ai niste sentimente despre care ai vrea sa poti vorbi cu mama ta si nu stii cum sa-i spui. Si aici este partea cea mai importanta din poveste, dupa parerea mea. Daca mama ta te-ar putea asculta cu calm si ti-ar putea oferi sprijinul ei la varsta asta si intr-o problema destul de delicata (posibilitatea ca tu sa fii atrasa de alte fete, descoperirea sexualitatii tale) atunci asta v-ar apropia foarte mult. Sa stii ca poti conta pe mama ta sa te asculte cand treci prin adolescenta, ca te va asculta si sprijini, e mare lucru dar trebuie sa incepi de undeva.

Prima intrebare e cat de apropiata esti de ea acum? Stie de aceste experiente cu baieti? O cunoaste pe prietena ta? Poti sa-i spui ca ai auzit niste fete la scoala povestind de fete care se saruta cu alte fete, cum ca s-ar chema lesbiene, si sa o intrebi daca stie ce inseamna asta. E o intrebare inocenta dar care ar scoate la iveala atitudinea mamei tale catre lesbianism.

9 tina la 1:04 pm

tu ai dreptate in tot ce zici (alexandra admin)dar totusi e un copil e ok inteleg incepe sa se descopere asta e bine ca se gandeste la asta si vaza cu ai spune mamei cum ar accepta ea asta tineti cont de ce a spus mai sus ca tatal ei bea si o bate si pe mama ei si fratele ei e un drogat ganditi-va la saraca femei cum sar simti cand copilul ei de 12 ani vine si zice “mami sunt lesbiana “soc petru ea ar fi bine sa se gandeasca sa aduca in discutie cum ai zis si tu mai sus ca a auzit despre fete care se saruta pe la scoala chestii de asta sa vada cum reactioneaza si intr-un final peste ani cand e sigura de identitatea ei sa-i spuna si mamei si sa o faca si sa inteleaga in acelasi timp

10 Raluca la 10:31 am

Salutare. Nu cred ca e cazul sa fiti asa de dure, nu uitati ca adolescentii se dezvolta mult mai repede in ultima vreme, fetele au ciclu de la 12-13 ani si isi incep viata sexuala pe la 13-14 ani. In plus cu o situatie familala de tipul acesta e normal sa caute o iesire, o persoana pe care sa se sprijine.
Cred ca ar trebui sa iti pui ordine in idei, sa nu te arunci in prima relatie si sa experimentezi dupa cum iti dicteaza inima pana vei descoperi ceea ce te implineste si te face fericita, ca va fi un barbat, o femeie sau ambele. Nu cred ca e inca cazul sa-i spui mamei tale ceva, decopera intai cine esti si ce vrei, experimenteaza cu prietena ta daca asta e ceea ce vrei dar tine cont ca poate prietena ta nu vrea aceleasi lucruri si ca e posibil sa se indeparteze de tine sau intr-un caz fericit sa accepte sa fiti impreuna. E o tema destul de delicata si cred ca trebuie sa te gandesti bine inainte de a face ceva. Ceea ce vad eu e ca esti intr-o situatie dificila si ca ai tendinta de a actiona destul de impulsiv, ia o pauza, reflecteaza si decide. Iti doresc bafta.

11 carla la 10:37 am

Alexandra are ca de obicei,o atitudine pacifista:)Pozitiv mesajul tau,dar raman la parerea ca varsta are o foarte mare importanta.Indiferent pe cate parti sucim chestiunea,tot despre un copil vorbim.Copil!Pentru ca nu a trecut pragul spre adolescenta.Si nu cred ca ar trebui sa abordeze acest subiect cu mama ei acum.Saraca femeie o sa aiba un atac de panica.Si asta ar fi poate cea mai pasnica dintre reactii.Pe de alta parte,nu cred ca la 12 ani poti sustine sus si tare ca iti plac fetele.Este vorba de lipsa experientei de orice fel,de imaturitate in gandire,de o sumedenie de alte lucruri care nu te ajuta sa-ti formezi o opinie,opinie pe care sa o consideri definitiva.
Pe mine ma surprinde altceva.Ok,am citi povestea,ne-am crizat un pic pe marginea ei,dar nimeni nu sesizeaza cursivitatea discursului,faptul ca nu exista greseli de exprimare sau gramaticale,etc.Fata asta la 12 ani,scrie mai corect decat altele mult mai mari decat ea…Nu stiu,eu fiind mai sceptica,tot vad negrul si pe un perete alb…dar poate ma insel

12 maria la 11:01 am

carla, e posibil sa ai dreptate……putem pune la indoiala autenticitatea povestii……dar fie sau nu adevarata pentru cea care a scris-o……cert e ca in astfel de situatii sunt si pot si multe alte fete la varsta asta…..si poate nu ajutam autorul povestii cu sfaturile noastre, dar putem ajuta pe cele care o citesc si se regasesc in randurile scrise.

13 ALEXA la 11:37 am

Bravo Carla. Tocmai de asta am revinit si am citit povestea iar si iar.Prima da am zis ca-s eu cu capul ca-s depasita .Depasita si din generatia veche. Si da ca si tine am sesizat o cursivitate in exprimare chiar daca echista greseli gramaticale si de exprimare dar deh alti le au si la 40de ani Ascultati si minunati-va. Dragile mele colege de sentimente. Mie sincer mi s-a pus un nod in gat cand am citit asa ceva.Deci concluzia mea ca si a Carlei sigur aceasta persoana nu are 12 ani.Deci ne cam da cu flit.Si draga Alexandra tu crezi ca un copil de 12 ani poate cand asa? tu personal ai spus ca mult mai tarziu ai inceput sa-ti pui intrebari in privinta sexualitatii tale. Eu am un copil de varsta apropiata ei si crede-ma ca un copil de 12 ani nu gandeste asa cum gandeste ” colega noastra” am stat toata noapte si m-am gandit cum ar fi sa primesc o asemenea veste din partea copilului meu? ‘( la varsta aceasta ma refer) As lesina pe loc
Fetelor nu este normal daca are intradevar 12 ani eu nu cred o iota din ce ne spune dar persoana care a scris aici nu are 12 ani Clar. iar daca prin absurd acceptam ca are sa se intoarca la papusile ei sa faca parada modei prin casa .Orice altceva decat sa caute tot felul de relatii.Ma opresc aici ca iar mi se invarte capul. Nu pot sa cred ca noi sfatuim un copil de 12 ani sa-i spuna mamei sa-i spuna prietenei sa-si recunoasca si accepte sexualitate.Nu ma judecati prea aspru daca nu sunt de acord cu anumite sfaturi si indrumari de aici

14 Alexandra (admin) la 1:49 pm

Alexa, am putea dezbate mult si bine subiectul sexualitatii la copii care exista si care nu poate fi negat (poate ca subiect de dezbatere in Blog). Cand am inceput sa citesc carti despre sexualitatea umana acum cativa ani am ramas foarte surprinsa sa aflu cate studii exista in comportamentul sexual normal la copii. Normal dar prost inteles de marea majoritate a adultilor care traiesc cu impresia ca fiintele umane isi incep comportamentul sexual de pe la 13 ani. Spun prost inteles intrucat majoritatea oamenilor privesc comportamentul sexual al copiilor prin prisma unui adult, neintelegand ca pentru acestia comportamentul nu are aceleasi conotatii sau functii ca la un adult. Exemplu concret, adultii privesc masturbarea ca pe un act sexual menit sa le ofere placere, pentru copii in schimb acest concept nu exista, pentru ei (copii de toate varstele, tin sa precizez), masturbarea e ceva ce fac ca sa le aduca confort, care-i ajuta sa adoarma, sa se relaxeze. Ei nu au conceptul de placere sexuala decat de la o varsta incolo. Dar comportament sexual normal exista in copilarie.

In plus, citind printre atatea povesti, si nu doar pe acest site, am vazut nenumarate cazuri de femei si barbati gay care isi aduc aminte cum in copilarie, la varste care variaza de la 4-5 ani incolo, au avut saruturi sau au fost atrasi de copii de acelasi sex. Dar astfel de comportamente la copii sunt diferite de comportamentul unui adult, nu au aceasi conotatie sexuala, desi intra tot in categoria de comportament sexual!

Nu imi dau cu parerea cu privire la veridicitatea varstei. Nu are rost. Sunt de acord cu maria, indiferent daca aceasta poveste e scrisa de o fata de 12 ani sau nu, exista fete de varste apropiate care trec prin situatii similare care ar putea da peste aceasta poveste si as dori ca sfaturile si comentariile scrise aici sa le fie de folos.

15 maria la 3:01 pm

subscriu la ce spuse de alexandra…..si adaug un alt exemplu concret, din propria experienta…….si anume, eu si prietena mea cea mai buna, copii fiind in clasele primare, obisnuiam sa ne masturbam, dar fara a percepe conotatia sexuala…..o faceam pentru ca pur si simplu ne placea……abia mai tarziu pe la 13-14 ani, cand am inteles instinctul hormonal care ne determina sa ne autosatisfacem, a intervenit binecunoscutul sentiment de vinovatie….de la care a inceput o alta perioada de tranzitie pana sa acept sexualitatea ca pe un lucru cat se poate de firesc

deci oricat de perplecsi ramaneti atunci cand cititi destainuirile unei fete de 12, legate de propria sexualitate……corpul uman este conceput sa treaca prin astfel de senzatii de la varste fragede (si vorbesc din perspectiva unei fete care si-a inceput viata sexuala abia la 19 ani)….tot ce ramane de discutat este maturitatea psihica si emotionala a fetelor de varsta asta, si capacitatea lor de a-si asuma trairile…..si aici intr-adevar au nevoie de orice indrumare, mai ales cand strigatul de ajutor vine din partea persoanei in cauza

Oricum, recitind povestea, nu vad nici o aluzie ca si-ar fi inceput inca viata sexuala. Eu nu gasesc decat o fetita confuza. Se afla la inceputul varstei la care, vazand baiatul care ti-a cerut prietenia, de mana cu alta fata, iei toata situatia ca o tragedie, ca si cum nu ar fi ziua de maine, urmand totusi sa treaca la fel de repede. Imi amintesc o intamplare din copilarie. Eram in clasa a 6-a (deci aveam 13 ani), in tabara. Prietena mea cea mai buna, care era “indragostita” de un baiat, il vede pe respectivul pupandu-se cu alta fata. Imediat a inceput un show tragico-comic in care a inceput sa planga si sustinuta de solidaritatea celorlalte fete, care pareau sa o “inteleaga” la perfectie, s-a facut ca vrea sa se arunce de la fereastra ca sa demonstreze ceva baiatului respectiv. Si se vedea cum toate fetele luau situatia cu asa seriozitate, de parca discutau tradarea sotului fata de sotie. Am povestit intamplarea aceasta ca sa accentuez faptul ca pentru o fata de 12 ani, evenimentele emotionale din copilaria ei pot fi de o importanta decisiva in conceptia ei. De aceea nu trebuie sa judecam, ci trebuie sa sprijinim orice incercare de exteriorizare emotionala a un copil, dar in acelasi timp sa ne straduim pe cat putem, sa temperam acele excese de zel, care in conditii nefavorabile, pot denatura, deteriorand astfel insa esenta inocentei, ce il confirma totusi ca fiind inca un infant.

Cat despre orientarea sexuala viitoare a acestei copile, sunt multe de discutat. Momentan nu cred ca se poate face linie, pentru a trage concluzii. Baietii e posibil sa ii provoace scarba, cum spune ea, poate din motivul ca inca nu a ajuns la varsta in care sa inteleaga exact sentimentele provocate de o apropiere de sexul opus. Iar exemplele masculine negative din familia ei nu o ajuta de fel. Sau, de ce sa nu luam in considerare si posibilitatea asta, intr-adevar are mai degraba o afinitate catre persoanele de acelashi sex, si pe parcurs nu se va intampla decat sa se intesifice, decat sa ii fie contrazise sentimentele.

Ii doresc doar sa aiba multa rabdare si sa nu se grabeasca sa creasca.

16 alexa la 3:43 pm

Maria se poate ca eu sa fi citit printre randuri si ce am inteles eu din toata povesta Asta daca nu e doar fictiune si persoana care a scris-o si-a dorit sa vada ce fel de reactii poate starni un asemenea subiect. EU inclin spre aceasta varianta. Din poveste reiese ca acest copil pentruca e un copil cu toate intrebarile si framantarile ei are problema destul de grave in viatza de zi cu zi. Un tata violent care are si probleme cu alcolul un frate care se drogheaza o mama agresata violent destul de des si cu toate aceste necazuri ea vezi doamne are probleme legate de sexualitate dragoste intrigi.Un lucru mai intreb. Timp de scoala cand mai are? ca totusi e la varsta cand merge la scoala si asta ar trebui sa fie pe primul loc deocamdata. Timo pentru toate celelante va avea destul.Are toata viata inainte sa se hotarasca pe ce drum sa mearga

17 alexa la 3:20 pm

Draga mea Alexandra e clar ca trebuie sa ma retrag din discutie si o sa caut sa ma abtin sa imi spun opinia pe marginea altor comentarii (asta daca o sa pot deci nu promit la o abtinere totala) Poate sunt depasita de situatie cu toate ca ma consider o persoana deschisa care a tinut ritmul cu timpul dar crede-ma eu citind povestea acestui copil am avut o stare de disconfort.Ca la 12 ani sa ajungi sa gandesti astfel am impresia ca acestui copil i-a fost furata copilaria .Dupa mine doar dupa mine crede-ma e mult prea devreme.Una e sa-ti pui intrebari deci una e sa intrebi din pura curiozitate cum am fost eu intrebata De ce aceste doua fete se saruta pe gura? o intrebare nevinovata de copil dar caruia am cautat sa-i raspund clar incat sa inteleaga ca sunt si persoane de acelasi sex care se iubesc si alta e ca la 12ani sa ttreci deja printr-o serie de experiente. Atunci la 30 de ani isi va mai dori ceva fata asta? sau atunci se va refugia in singuratate satula de viatza asta roz-bonbon

18 maria la 10:58 am

Bine punctat Alexandra. Nu cred ca domnisoara are nevoie de o adunatura de “mame” prea protectoare. Are nevoie doar de indrumari. Ok, e adevarat ca la varsta de 12 ani e mult prea devreme sa vorbim de relatii, dar pentru o fata, la aceasta varsta intervin niste schimbari emotionale ce se pun pe seama celor de nivel hormonal. Poate a avut o dezvoltare precoce. Sunt fete care au prima menstra la 9 ani si intra la pubertate rapid. Asa cum a spus si Alexandra, cu totii am trecut la un moment dat in copilaria noastra prin emotii legate de prieteniile cu alte fete sau baieti. Nu degeaba ne jucam adesea de-a mama si de-a tata. Scopul principal intr-o astfel de poveste e sa o ajutam sa isi inteleaga traile si sa nu ii fie frica de ceea ce simte. Are nevoie ca cineva sa ii indrume pasii in alegerile pe care le va face pe viitor si de pasul important de a vorbi deschis cu mama ei. Asa cum copii de 9-10 ani vin la mamele lor si le pun intrebari despre sexualitate, si noi ar trebui sa ii raspundem cu resposabilitate. Pentru ca daca noi o intelegem si ii dam sfaturi bune, poate pe viitor nu va mai experimenta la intamplare si va sti cum sa isi analizeze pornirile, astfel incat sa ia cele mai bune decizii.

Draga domnisoara, eu iti recomand, asemeni Alexandrei, sa incerci sa afli ce pozitie are mama ta fata de lesbianism. Iar daca observi ca respinge in totalitate ideea, cel mai bine e sa astepti. Sa nu ii marturisesti inca sentimentele, pentru ca fiind mult prea mica, deocamdata are puterea sa iti controleze viata, si va incerca sa te “indrepte”, si asta pentru tine va inrautati lucrurile. Insa, daca observi ca este o persoana deschisa, poti treptat sa ii faci unele aluzii, dar nimic prea radical, pentru ca s-ar putea sa nu te ia in serios. Eventual, poti incerca sa apelezi la o alta persoana din familie, un adult, in care ai incredere si crezi ca te va sprijini. Sau daca nu, continua sa ne povestesti trairile tale, si noi iti vom raspunde cu sinceritate.

Cat despre toate experientele tale, e posibil ca maturizarea ta precoce (lucru care se vede si prin felul cum ai scris), sa fie accentuata de situatia din familia ta. Neavand o copilarie echilibrata, cu personaje care sa iti ofere exemple pozitive de urmat in viata, cu siguranta ai refulat, si ai fost nevoita sa te adaptezi. Lucru care si-a pus amprenta la nivel psihic si emotional, si fiind la o varsta vulnerabila, in lipsa unei indrumari corespunzatoare, te-ai refugiat in relatiile cu alte persoane.

Un singur lucru iti mai spun. Bucura-te de copilaria ta. Fii cu baieti, fete. Pupati-va, tineti-va de mana. Dar nu te grabi. Vei ajunde la un moment dat in care lucrurile se vor limpezi, si vei sti sa faci alegerile potrivite. Ocupa-te de scoala. Incearca sa vorbesti cu cineva despre problemele din familia ta. Cere ajutor. Si odata ce vei trai intr-un mediu favorabil dezvoltarii tale, am certitudinea ca vei ajunge o domnisoara desteapta, cu un viitor frumos in fata. Mult noroc.

19 carla la 6:54 pm

Am sesizat ca o buna parte din cele care participa la discutii aici,tind sa ia totul prea personal:)In conditiile in care,o parere,indiferent de cat de diferita este,ramane doar o parere.Eu am recunoscut si in alte comentarii,ca sunt sceptica in privinta unor povesti de aici.Asta fiind eu!La fel de adevarat este ca cea care administreaza acest site,nu poate cere copii dupa cartea de identitate a celor care posteaza povesti:)Internetul a oferit de la bun inceput,cea mai buna acoperire,pentru fiecare individ.In plan virtual,poti fi orice iti doresti,poti pretinde ca esti o cu totul alta persoana decat cea care esti in fapt(si nu ma refer aici la alte identitati).
Am spus si cu alta ocazie,toate am inceput de undeva,toate avem in spate un bagaj emotional semnificativ pentru noi,in primul rand.In mod firesc,experienta noastra anterioara ar trebui sa ajute.Probabil asta fiind si unul din scopurile infiintarii acestui site.Nu stiu daca povestea relatata mai sus este 100% reala,daca autoarea are 12 ani.Mi-am spus parerea vis-a-vis de aceasta chestiune,un pic mai sus.Dar asa cum am constatat ieri,legat de comentariile unei alte povesti,si aici se reactioneaza la fel.
Alexandra prezinta studii de caz,Alexa se simte lezata,eu cred cam 30%din toata povestea,etc…Toate acestea ar trebui de fapt indice ca,in ciuda diferentelor de opinie,toate putem emite o idee,o opinie,putem da un sfat sau ne putem abtine.

20 Judy la 12:22 pm

Sunt eu, autoarea povestii. Va inteleg, stiu ca sunt prea mica pt astfel de relatii, dar am 12 ani si nu as avea de ce sa mint, iar cum v-am povestit, tatal meu nu se poate numi tata. Asa ca am vrut sa vad daca toti baietii sunt asa, si vad ca da. Toti sunt la fel. Ii intereseaza numai persoana lor, nu le pasa decat sa le fie lor bine, dar de altii nici ca le pasa.
Intre timp, pana cand a fost postata povestea mea, mama a decis in sfarsit sa divorteze, tatal meu a plecat de acasa si pot zice ca am inceput sa duc o viata cat de cat normala. Mama m-a incurajat sa stau mai mult cu baietii, ca sa imi creez o altfel de impresie, distrusa acum si mai mult insa. Vorbesc despre toate cu mama mea, prin asta vreau sa insinuez ca subiectul „lesbianism” a mai fost deschis de mii de ori, si am descoperit ca mama este indiferenta pentru astfel de persoane, ceea ce mi-a incalzit sufletul cat de cat.
Vreau sa va mai spun ca iubesc scoala. Iubesc scoala pentru ca doar acolo puteam sa stau linistita, sa scriu fara sa aud tipetele tatalui meu, iar astfel mi-am dezvoltat pasiunea pentru compunere, de aceea pare ca povestea este scrisa de o persoana mai in varsta, insa v-am mai spus, este povestea mea si nu vad rostul de a mintii sau de a exagera.
Am inteles ca mai am timp sa ma gandesc in privinta cu orientarea mea sexuala. O sa astept sa vad ce impulsuri imi mai da inima mea. oricum, intre timp o sa incerc sa imi extind grupul de prietene cu care ies prin fata blocului si cu cativa baieti, pentru ca vreau sa descopar un baiat care stie sa asculte, sa imi fie doar amic, pentru ca sunt sigura ca nu vreau nimic mai mult.
Va multumesc inca o data petru sfaturi, si poate ca unele intr-adevar ma intelegeti. Insa stiu ca in spatele unei persoane care ma intelege sunt 1.000 care nu o fac, asa ca nu vreau sa critic pe nimeni, nu am vrut niciodata sa fiu compatimita pentru ce mi se intampla, am vrut doar sa cer ajutor, ajutor pe care l-am primit aici in maxima masura. Acum poate o sa va povestesc peste 3-4 ani ca m-am indragostit de o fata, sau poate ca m-am indragostit de un baiat, insa acum nu vreau decat sa petrec fiecare minut liber cu mama mea, sa o strang in brate, lucru pe care inainte nu aveam timp sa il fac.

21 Sharm la 1:26 pm

Buna..
As fi vrut foarte mult sa stau langa tine, suflet de copil, sa te privesc si sa te ascult…Incerc cu ochii mintii sa o fac..Am o fetita de varsta ta, care rade cat poate, toata ziua, se joaca cu catelul de parca fiecare clipa este ultima , e innebunita dupa planete, muzica,si tot ce tine de o minte de copil..Are si scoala, bineinteles , unde nu mai rade asa mult, dar stie ca trebuie si merge inainte..
Nu pot sa vorbesc cu tine fara sa-ti dau un nume..Am sa-ti spun…Soul(suflet)..Eu sunt mai sensibila si pot sa “simt” putin ce e cu tine..Fac abstractie de tot ce s-a scris pe site, si suntem doar noi doua..Soul, ca sa ajungi tu , un copil de 12 ani , aici, printre noi, cei mari si pe “invers’ cum spuneti voi, gasca, inseamna ca ai nevoie de ajutor..pentru a ti-l da, trebuie sa gandesc putin ce e in mintea ta si in sufletul tau..Stii, e o diferenta intre minte si suflet..: exemplu : sufletul iti spune ca o iubesti pe colega ta, mintea cauta caile de rezolvare..Dar mintea nu e coapta Soul sa gaseasca solutii, pentru ca e inca mica, de copil..
Trebuie sa te intelegi putin, ca sa primesti sfatul corect, ala care merge la suflet, ca de reguli suntem satui cu totii..Soul, esti la varsta adolescentei, cand orice copil simte schimbari fizice (se schimba corpul ) dar si sufletesti : este mult mai interesat sa vada daca il place careva, cum e sa mangai si sa fii mangaiat, cum e sa saruti ? intrebari normale,nimic extraordinar ..O ascult pe fiica mea cum povesteste ce se intampla la ea la scoala..Stau pe culoare, in gasca, fete peste baieti , se pupa, se imping, iar se pupa, pe urma alearga ca nebunii si tot asa..
Si eu ii explic: daca la doisprezece ani se pupa asa de intens ( stilul frantuzesc ), inseamna ca in doi ani facem copii si la 15-16 ani avem viata unui adult de 30 de ani..Si unde mai e distractia , sa traiesti la 15 ani viata unui adult..??
In cazul tau,Soul, imi permit sa cred ca ti-e tare dor sa simti afectiunea ..sa simti ca ii pasa cuiva de tine, ca te imbratiseaza ..negasind raspunsul in familie ( prea multa violenta) ai inceput sa cauti la cei din jur..Si ai cautat in baieti,care si ei sunt in cautari (incearca sa inteleaga cum e prietenia cu o fata ) si sunt duri, si nu stiu cum sa faca , si dau cu bata in balta..si iti spun sigur ca nu prea stiu sa se poarte cu o fata si de cele mai multe ori ranesc..Dezamagita de ce ai intalnit, ti-ai canalizat dorul de afectiune catre cineva care este langa tine, te asculta , te simti bine cu acel cineva..Intamplator, este prietena ta cea mai buna..Si uite asa, prima ta iubire este o fata..Soul, esti la varsta cand orice adolescent are sufletul deschis catre prima iubire, iar sentimentele sunt unice la aceasta varsta..Dar , Soul, in cazul tau , trebuie sa iti raspunzi la doua intrebari , foarte sincer :daca totul era ok in familia ta, mai cautai atat de mult un prieten in afara? daca iti gaseai un baiat care sa tina la tine frumos, conform varstei,sa te respecte si sa te iubeasca asa cum se iubeste la aceasta varsta (cu palme transpirate, batai de inima cand va tineti de mana, stii tu..sau cred ca stii mai bine decat mine ), crezi ca te-ar mai fi interesat prietena ta cea mai buna altfel decat ca prietena ?
Ce cred eu ,Soul : esti in cautari, nu e usor pentru un adult sa traiasca ce traiesti tu, darmite un copil..Pe urma, este foarte important sa intelegi ca esti la o varsta la care alegi : daca nu iti sunt parintii aproape, este foarte greu sa-ti indrumi pasii spre viitor singura..Alegi ce vezi la altii, te lasi dusa de curent si te trezesti la un moment dat ca ai ajuns prea departe pentru varsta ta..ia-o mai usor..incearca sa nu faci de capul tau aceste alegeri..nu ai destula experienta ,Soul , si poti sa o dai in bara..Trebuie sa comunici cu cineva care tine la tine si te poate sprijini..Cred ca este mama ta acest sprijin..Incearca sa o tii aproape, spune-i ce este cu tine (inclusiv faptul ca iti place de prietena ta..)..esti in cautari, Soul, si marea greseala pe care poti sa o faci este sa fugi de un adult, de experienta lui..Ai facut bine ca ai apelat la acest site, chiar daca ai pus povestea ta numai sub aspect sexual..Eu as incadra-o la capitolul “Adolescenta” si as solicita sprijinul mamelor de adolescenti sa intervina cu sfaturi sau situatii asemanatoare cu povestea ta, pentru ca tu sa intelegi mai bine care sunt riscurile de a cauta singura sa-ti controlezi viata la o varsta atat de frageda..
Cu drag, Sharm

22 ionela la 6:54 pm

fratilor…acum sincera sa fiu…unele comentarii m-au scarbit de mi-a venit pe gura tot ce am mancat inainte sa citesc.
Bine…cum spuneti voi…este foarte “tragic” defapt pare asa deoarece acum nu mai suntem in anii 80′ sa gandim atat de “matur”
credeti-ma ca in ziua de azi copii de 10 ani stiu mai multe decat voi,noi.
am 15 ani si mi s-au intamplat multe lucruri…cate-o data am avut dorinta de a “experimenta”.
Ganditi-va ca fetita asta traieste cate un cosmar in fiecare zi, ii este frica,frica sa nu se trezeasca cu vre-un pumn in cap.
Deci voi crede-ti ca este ceva anormal la varsta asta de 12 sa ai asemenea sentimente? hehe…eu am inceput sa am relatii cu baieti de la varsta de 11 ani…si sa stiti ca mie chiar nu imi pasa daca voua vi se invarteste capu’ sau aveti nevoie de tarie.
Da fratilor…am avut prima mea relatie la 11 ani..si? ce-i asa de rau? am omorat cumva pe cineva?
si in legatura cu fetita acesta poate a rugat pe cineva apropiat ei ..in care are incredere sa scrie in locul ei..sau poate invata foarte bine si nu mai este nevoie sa ii spuneti voi despre scoala…ca-ci dupa cum scrie inseamna ca are capu’ pe umeri..
dragostea nu inseamna intodeauna “experiente sexuale”…dragostea o simti…vrei sa inbratisezi…sa saruti..nu sex sex.
In legatura cu mama ta..iti sugerez sa nu ii spui…pt ca nu cred ca mamele din ziua de azi ar fi fericite sa afle ca copiilor le plac persoane de acelas sex…mai asteapta putin.
Am observat ca la aceasta poveste sunt niste pareri pro si contra.
Si sa stiti ca celor”cruzi” simt ceva mai puternic decat voi adulti,deoarece ei nu stiu ce inseamna durerea si asta ii distruge…dar acestea sunt etapele catre maturizare.
Sa stiti ca unde locuesc eu…sunt multi tigani…si ma aflu si eu pe aklo dar eu sunt “tiganca romanizata” adik am aceleasi reguli ca ale voastre ale “romanilor” desi ursari isi vand copii de la 11 ani in sus..primesc bani pe ale ca sa le marite…asta-i ceva anormal ci nu ceea ce simte fetita aceasta

23 carla la 10:05 am

@Ionela.Mda,ce sa zic..Noi,astea trecute de 15ani,suntem mai batute in cap si deloc in pas cu timpurile.Sa nu mai zic sa experienta noastra de viata este complet irelevanta.Daca aveai mai mult de 15 ani,poate realizai ca op ironie fina,e mult mai apreciata decat lipasa de respect fata de alte pareri.Felicitari ca ai avut prima relatie la 11 ani,felicitari pentru “lectia” pe care ne-ai dat-o.Daca aveai mai mult de 15 ani,poate reuseai sa intelegi comentariile noastre si sa-ti stopezi senzatia de voma.Dar,probabil ca sfatul tau face toti banii!
@Judy.Intr-un final,lucrurile se vor limpezi pentru tine.este firesc sa experimentezi,sa te descoperi.Noi doar am spus ca e cam devreme sa tragi o concluzie definitiva in privinta orientarii sexuale.E bine ca iti place scoala,cata vreme scoala este un loc unde inveti,si nu un loc de agatat:)Din pacate,situatia din familia ta se regaseste in foarte multe familii,poate si in ale noastre.Trebuie sa inveti sa te detasezi de ce iti face rau,sa alegi ceea ce e bine pentru tine.Dezvolta o relatie frumoasa cu mama ta,fii langa ea in orice moment.Legatura dintre voi este indestructibile.Pentru restul,ai tot timpul din lume.
@Sharm,ai vorbit ca o adevarata mama.

24 tina la 1:32 pm

aici carla iti dau dreptate si mai sus tia-m dat,ionela sau hai s-o luam pe frate ca asa e cool nu sau hau cum vrei tu ar trebui sa mai gandesti cand vorbesti da aici e totusi vb de un copil care inca nu-si da seama de orientarea sexuala si o relatie stii ce inseamna aia scrie-mi defineste ce inseamna si apoi vb .@Sharm complimente esti o adevarata mama tine-o tot asa te respect pentru asta

25 RefinedDemon la 7:19 am

@Sharm, ai punctat tot intr-o maniera in care nu cred ca se astepta nimeni. Te admir pentru atitudinea si modul de a gandi, pentru felul in care sustii lumea, mai ales felul in care ai sustinut-o pe Judy. Jos palaria!

26 dana la 9:32 am

Cred cu tarie ca la 12 ani poti fii f indragostita de o fata ,acum am 30 dar nu voi uita niciodata ca la 12 ani am iubit prima oarqa ,si am simtit iubire nu gluma.

27 dana la 9:40 am

“Soul, esti la varsta cand orice adolescent are sufletul deschis catre prima iubire, iar sentimentele sunt unice la aceasta varsta.” bine zis !!! mai ales ca la varsta asta iubesti cu inima mult mai mult decit cu sexul.

28 Arsena la 8:07 pm

Draga gasca : adulta”, uneori crestem incredibil de mult si uitam ca am fost copii si ca aveam aceleasi dileme- desi intr-adevar era alta perioada, dar generatia noastra- a celor mari a evoluat pur si simplu mai incet datorita contextului istoric si social mai opresiv.
Tanara generatie a avut atat privilegiul libertatii, dar si a trecerii mai rapide peste anumite etape, asa ca o “relatie” la varsta de 12 ani pt aceasta generatie nu prea este echivalenta cu una din perioada adultilor- deci este un lucru relativ normal.

29 Arsena la 8:41 pm

Salut, fetitza smechera de 12 ani ;)
Cititnd ce ai scris nu am vazut nimic deplasat pentru varsta ta, este normal sa fii curioasa si este foarte bine ca ai cautat ajutorul cand ai simtit ca este prea mult pt tine.
Imi pare rau de situatia ta de acasa, din pacate cunosc multe situatii asemanatoare si am asistat la multe astfel de scandaluri cauzate de bautura, iar copii au cel mai mult de suferit- asa te inteleg si mi-ar placea sa pot face efectiv ceva sa te ajut, nu doar sfaturi…
In general nu varsta este neaparat problema, ci lipsa de experienta- adica: fiind prima oara confruntata cu astfel de situatii asta te poate speria sau chiar poti crede ca esti singura careia i se intampla asa ceva, sau pur si simplu nu stii ce sa faci, iar dorinta de a fugi de situatia de acasa te face sa te atasezi mai repede de colegi sau necunoscuti- care nu intotdeauna iti vor binele.
Dileme de genul asta pot avea si oamenii batrani si absolut nimeni nu se naste invatat, cu atat mai putin expert in “a fi sau nu lesbiana”. Asta ar speria pe oricine!
Si oricine isi da seama prima oara sau crede ca este diferit este ingrozit de asta. Mai ales in Romania.
Nu este un lucru rau sau bun sa fii diferit- este pur si simplu diferit, dar nu este nevoie sa te hotarasti acum daca esti lesbiana sau nu.
Ce pot sa=ti spun este sa ai rabdare sa te descoperi mai mult pe tine si ceea ce iti doresti. Nu te grabi sa pui o eticheta la ceea ce simti, caci se poate schimba oricand.
Este bine sa vorbesti aceste lucruri cu un adult- daca asa simti nevoia, dar ti-as recomanda intai psihologul scolii-daca aveti asa ceva sau mai bine scrie tot aici…dar nu te grabi sa faci marturisiri despre orientarea ta sexuala-cel putin nu acum, asteapta sa mai ai cateva experiente cu fete.
Ar fi multe de spus…
Bafta multa!

30 Adelina la 5:57 pm

eu am tot 12 ani dar arat de 14. si eu simt la fel pt o fata din alta clasa. doar ca am auzit ca ea ar fi cu o alta fata.

31 tina la 7:21 pm

oau super tare adelina e si intereseazate poate ai mai mult noroc de cat respectiva ,@Arsena da iti dau dreptate sau schimbat vremurile si eu nus asa veche sint copila acuma am doar 18 ani da pe la 12 ani sincer imi placea sa stau cu fetele mai mari decat mine era frumos ca le faceam sa rada si ele vroiau sa stea cu mine ,pe mine mai mult ma atrageau dar totusi nu ma gandeam la o relatie,poate cand am mai vazut un pic lumea si totusi ajung la concluizi ca iti dau dreptate faceti un tur de cartier vedeti fete de 12 ani care fumeaza se saruta cu baieti si vorbesc despre sex ,da mentalitatea lor e crescuta fata de anoastara vremurile sau schimbat verisorul meu ala (ala mai apropiat ,de fapt doar pe el il cunosc mai am vreo 50 da nui cunosc) are 4 ani si umbla la calculator de parac ar avea 10 ani sincer copii din ziua de azi sunt mult mai inteligenti ,dar nici nu sunt de acord ca o fata de 15 ani sa se bagi in seama sa ne spuna ea noua ca la 11 ani a avut prima RELATIE sa fim un pic realisti ce relatie poti avea tu la 11 ani

32 Iubita la 6:11 pm

..Nu luati in seama varsta…nu mai conteaza de mult….fiul meu(acum 2-3 ani,la gradinitza)imi spunea ca ii place o fata si daca o invit eu la Mc…si sa ii si duc…=)) ….eu personal,sunt de parere ca intr’un anume fel,e bine sa fii asa matur dar nici in halul asta,eu de exemplu,am 23,am baiat de scoala,clasa intai,cateva (nu multe)relatii la activ,m’am distrat,mi’am facut viata si….acum ma plictisesc=))…am ajuns la concluzia ca “toate au timpul loc si,ce nu e facut la timpul lui,apoi nu mai are acelasi farmec’….Un sfat sincer?! Ia’o mai usor cu viata…ai sa ajungi la 20 de ani sa te simti ca la o suta…Fa ceea ce’ti place,plimba’te cu prietena ta,iesi cu alti baietii dar nu va atinge’ti,nu lasa pe toata lumea “sa intre in templul tau” atat de usor…trupul e un templu care mai intai de toti tre’ sa’l cunosti tu,sa stii tu ce’ti place,ce vrei,sau macar ce nu vrei…asta e important,sa stii ceea ce nu vrei…Vezi’ti de scoala,de colegii,de discutii glumete,zambeste…vei avea timp de o relatie,doua,sapte,noua…nu te grabi sa’i spui nik prietenei tale si cu atat mai putin mamei tale…lasa timpul sa’si faca treaba,se vor aseza lucrurile de la sine,odata cu trecerea timpului….profita de faptul ca esti mai matura ca multe alte fete de varsta ta si incearca sa’ti faci bine,nu te grabi sa o iei pe cai gresite,invata mai mult decat colegele tale,asculta mai multa muzica cand esti acasa(asa nu’ti vei mai auzi parintii),citeste mau mult,scrie,scrie aici pe site,tot ce simti,ce ai vrea,ce “visezi”,vorba Alexandrei(admin),aici nu vei fi niciodata singura…..Asteptam scrisorile tale cu ce ai facut….Iti urez multa rabdare si sa fii zambareata in ciuda tuturor lucrurilor urate din jurul tau!

33 Wip la 12:57 pm

Waaaa..cate comentarii OO”..Mie lene sa le citesc pe toate,deci sami zic punctul de vedere..
12 ani..nu!de la 12 ani nu ar trebui sa ai `relatii` de nici un fel,veziti de copilarie cat mai poti,ascultama,stiu ce iti zic..
si eu am trecut prin aceleasi chestii ca si tine (mai putin faza cu fratele,eu sunt singura la parinti),numai ca de pe la 7-8 ani,si a tinut pana la 12-13 ani,apoi sau despartit,si mai departe…..a fost un final si mai tragic,dar asta nu conteaza,dar ceea cei drept,mau marcat toate aceste chestii si de aici (-in mare parte-) am simtit si eu `atractia` pt fete,dar asta doar pt k aveam urgent nevoie de sprijin si iubire,si miam dat seama k pe mine personal doar o fata miar putea alina `durerile`..(spre deosebire de boys care *vezi mai sus ce ai scris si tu*)..Desi eu una nam primit iubire atunci cand aveam mai mare nevoie,ba chair mai mult,mam indragostit de o fata si am suferit si mai mult atunci…Chiar si asa,am trecut peste toate aceste momente (-mai greu,mai usor-),am ramas (-sau nu-) cu niste mici sechele,dar chiar si asa..Continui sa traiesc,chiar daca acum `inca imi mai astept marea iubire`..Oricum,uite ce “viatza“ am putut avea eu,APROximativ precum a ta,dar diferita,in sensul mai rau..Si,*tadaaa*,inca traiesc,fara vrun iubit/`relati`/chestii~trestii..Ceea ce am vrut sa punctez a fost faptul k esti prea mica inca pentru a intelege `iubirea`,sau,o intelegi,dar e posibil sa o confunzi cu `prieteni` (faza cu colega)…Colegii nui spune,la varsta ei,se va speria,va fugi,sau mai rau,va spune in gura mare pentru `auto-aparare`…Eh,sper k totul va fi intrun final ok for u,Again: traiesteti cat mai poti copilaria!e pacat so irosesti,mai incolo vei regreta:)

34 anka la 9:06 am

draga judy,eu te cred si sunt de acord cu sharm,eu la 12 ani imi placea sa stau cu fetele deci eram baietoasa,ai mei s-au divortat,nici nu ma intelegeam deloc cu mama ci cu tatal cel mai bine,la 13 ani ma resemnaseram la divortu parintilor mei,m-am indragostit de o fata si sincera sa fiu e normal sa simti asa cand esti la pubertate si mai ales sa treci prin multe si e cel mai bine sa astepti cativa ani si sa vezi daca dupa aia inca mai esti constienta ca iti plac fetele ca eu dupa ce ma indragostisem de fata am incercat sa sarut baietii si nimik nu simteam si la 16-17 ani am devenit mai sigura de mine ca sunt lesbiana cu adevarat.ai scris o poveste complicata dar m-a impresionat de imi aduceam aminte cum eram la 12 de ani si mai ales eram cam in aceeasi situatie ca tine.iti doresc mult succes dar si tarie sa mergi cu capu sus.

35 Anonim la 10:27 pm

si eu am 12 ani si imi place de o colega, si am intrebat-o intr-o zi daca ar vrea sa fie lesbi, dar cum raspund si alte fete, va dati seama ca a zis nu. nu stiu cum sa ii spun ca imi place, vreau sa o sarut, nu conteaza cum. pur si simplu simt o atractie pt ea.dar imi place si de un baiat care s-ar putea sa fie cu mine in cateva sapt. ce sa fac?cum sa experimentez un sarut cu o fata?cum sa gasesc o fata care sa vrea sa se sarute cu o fata?

36 mara la 1:59 am

What the….?! Scuze pentru inceput dar povestea mi se pare foarte WOW. Eu peste 2 saptamani o sa implinesc 17 si deabea vara trecuta mi-am dat seama ca nu sunt straight iar acum sunt in perioada aia de acceptare si recunoastere. Dar povestea asta ma depaseste sincer, eu la 12 ani nu stiam cum sa vin mai repede de la scoala si sa ies afara sa ma joc cu “gasca”. Cat de mult sa fi evoluat lumea din ’95 pana in ’99.
Am un sfat pentru autoarea povestii, traieste-ti anii acestia de copilarie pentru ca sunt unici si nu se mai intorc. Vei avea timp sa iti dai seama despre orientarea ta sexuala si mai tarziu si poate vei intalni si dragostea adevarata. Crede-ma ca eu nici la aproape 17 ani ai mei nu stiu ce inseamna iubirea cu adevarat si sigur mai exista fete mai mari si ca mine care nu au intalnit acest sentiment.

37 andreea la 12:10 pm

hai mai saraca de tine..:( eu sunt bisexuala de vreo 4 ani si stiu cum e sa-ti placa de prietena ta cea mai buna..eu am duar 15 ani acum si unii zic ca eu inca aberez cu chestia asta cu fetele..ai mei nu stiu dar nici nu am de gand sa le spun..ar fi mai bine sa discuti cu mama ta sau cu cineva apropiat care te intelege.. daca ai nevoie de ceva bazeazate pe mine;)